امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
در کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم، یکی از انگیزشی ترین مربیان و مشاوران رشد شخصی و شغلی آنتونی رابینز، تجربیات و نکات خاص زندگی خود را بیان می کند.

آنتونی رابینز در این کتاب می گوید:

خوشبختی کاری است که خودت باید برای خودت انجام بدهی. قرار نیست ذهنت این کار را برایت انجام بدهد. ذهن دنبال این می گردد که چه چیزی اشتباه می باشد و با آن بجنگد یا از آن فرار کند، این کار یعنی تلاش برای زنده ماندن.

دیگر در دوره ای نیستیم که یک ببر حمله کند و ما رو بکشد، ما اکنون نگران این هستیم که مردم درباره ما چه فکری می کنند یا اینکه آیا به اندازه ی کافی پول درمی آوریم یا نه؟ یا اینکه این فردی که در حال حاضر با او دوست هستیم با من می ماند یا نه. همه ی این فکر و خیال ها در ذهن ما مدام تکرار می شود و به ما یاد می دهد که عادت های بخصوصی رو همیشه داشته باشیم ولی باید بدانید که چیزی فراتر از ذهن هست. من به مردم یاد می دهم تا چگونه از بدنشان استفاده کنند تا ذهنشان را تغییر بدهند.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) الهام بخش میلیون ها انسان در سراسر کرۀ زمین است. او موفق ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است، شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب هایش در مورد موفقیت است.

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده، تا عظمت وجود خود را کشف نموده و آن را بهتر سازند. او یکی از موفق ترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیت های فردی و حرفه ای تأسیس شده است. رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان، با سازمان هایی از قبیل ای تی اند تی، آی بی ام، آمریکن اکسپرس، Mac Daglas و ارتش ایالات متحده آمریکا و همچنین تیم های ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است.

کتاب های قدرت نامحدود، رها سازی قدرت درون، ۳۶۵ گام تا موفقیت و به سوی کامیابی از نوشته های رابینز هستند. از کتاب های دیگر آنتونی رابینز می توان به مهارت در بازی زندگی، افکار بزرگ، گام های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود اشاره کرد.

کتاب های مشابه چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم