کتاب قورباغه ات را ببوس pdf

12 روش عالی برای تبدیل احساسات منفی به مثبت در زندگی و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
12 روش عالی برای تبدیل احساسات منفی به مثبت در زندگی و کار

همانطور که ویلیام شکسپیر می گوید: "هیچ چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به وجود می آورد."

شما اینجا، روی این کره خاکی هستید تا کاری خارق العاده با زندگیتان انجام دهید، تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس، چه چیزی مانع شما می شود؟ چراهم اکنون زندگی رویایی تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می شود؟

اگر می خواهید دلیل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید، بروید و به نزدیکترین آینه نگاه کنید. جواب آنجاست. کیفیت تفکراتتان درباره ی کسی که در آینه می بینید به طور گسترده ای کیفیت زندگیتان را تعیین می کند. اگر دیدگاهتان را نسبت به خودتان تغییر دهید، زندگیتان را به سرعت تغییر می دهید.

برایان تریسی (به انگلیسی: Brian Tracy) (زادهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا) از نویسندگان کتابهای خودیاری است که بسیاری از کارهای خود را به صورت کتاب صوتی ارائه داده. موضوع سمینارها و ارائه های او شامل رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار است.

حرفه
برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان شناسی موفقیت می پردازد.

پیش از تاسیس شرکت خود، براون به عنوان مدیر عامل شرکت توسعه توسعه داده شد. او در فروش و بازاریابی، سرمایه گذاری، توسعه املاک و مستغلات، مشاوره در زمینه واردات، توزیع و مدیریت، مشغول فعالیت بوده است. او در بیش از 107 کشور در شش قاره سفر کرده است. در حال حاضر او به عنوان رئیس سه شرکت مشغول به کار است که مقر آن در ساحل سولانا، کالیفرنیا است.او فروش، مدیریت زمان، توسعه شخصی و رهبری را آموزش می دهد. او نویسندهی حدود 70 کتاب است.

او تاکنون ده ها کتاب نگاشته است. آثار او بدون اجازه یکی از پایه های اصلی بازاریابی شبکه ای در ایران است. او ۴ بار به ایران سفر کرده و در مرکز همایش های صدا و سیما به سخنرانی پرداخته است.
صفحات کتاب :
184
کنگره :
BF204/6‭‬‏‫‭/ت4ق9 1392‭‮‬
دیویی :
650/1‭‮‬
کتابشناسی ملی :
3226902‬
شابک :
978-600-6235-34-9
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه قورباغه ات را ببوس