کتاب متعادل بودن pdf

نُه اصل برای ایجاد عادت هایی که با خواسته هایتان مطابق هستند

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,500
نظر شما چیست؟
این اصل تعادل است که به عالم معنا می بخشد، جهان، سیاره ها، فصول، آب، باد، آتش و کره زمین همگی در تعادل کامل هستند. تنها استثنای این اصل ما انسان ها هستیم. در این برنامه سعی دارم تعادل طبیعی تان را در همه ی جنبه های زندگی به شما بازگردانم.

متعادل شدن تنها در اتخاذ استراتژی های نوین برای تغییر رفتارتان نیست بلکه در تطبیق مجدد خودتان با تفکراتتان است تا بتوانید بین خواسته های زندگی روزانه نحوه ی زندگیتان تعادل ایجاد کنید.

وقتی ویراستارم خواندن این مجموعه را تمام کرد روی جلد کتاب این کلمات را برای من نوشت. گفت:"وین، متعادل بودن عالی است. هیچ کس نمی تواند این را بخواند و سر زنده نشود. فکر می کنم خودم هم به تعادل برگشتم."

وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دترویت آمریکا به دنیا آمد. پدرش ملوین لیله و مادرش هنزل ایرنه نام داشت. او بیشتر دوران نوجوانی خود را در پرورشگاه طی کرد. او در دانشگاه سنت جان به عنوان محقق کار می کرد.

وین دایر نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تاثیر گذار در دنیا معرفی کرد. وین دایر در ۲۹ اوت سال 2015 در گذشت.
صفحات کتاب :
71

کتاب های مشابه متعادل بودن