امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
تصور کنید مرد ها از سیاره مریخ و زن ها از سیاره ونوس آمده اند. سال ها پیش روزی از روزها وقتی مریخی ها پشت تلسکوپ نشسته بودند و سایر سیارات را رسد می کردند، ونوس را کشف کردند. با دیدن ونوسی ها احساسی در آنان بیدار شد که قبلا هرگز آن را تجربه نکرده بودند.



مریخی ها به ونوسی ها دل باختند و چندی بعد با سفینه ای که اختراع کردند راهی ونوس شدند. ونوسی ها با آغوشی باز از مریخی ها استقبال کردند. عشق ونوسی ها و مریخی ها اعجاز گونه بود. آنان از با هم بودن و از اینکه می توانستند در کنار هم کار کنند به وجد آمده بودند.



آنان با آنکه از دو سیاره متفاوت بودند از تفاوت های همدیگر لذت می بردند و ماه ها وقت صرف کردند تا همدیگر را بشناسند و از نیاز، اولویت ها و رفتارهای هم آگاه شوند. آنان سال ها در هماهنگی و عشق با همدیگر زندگی کردند.

جان گری (متولد 28 دسامبر 1951 متولد 28 دسامبر 1951 هوستون، تگزاس، ایالات متحده) یک مشاور، استاد و مشاور نویسنده است. در سال 1969، او قبل از شروع فعالیت خود به عنوان نویسنده و مشاور روابط شخصی، او به عنوان یک فروشنده بلند مدت تبدیل شد و تمام کتاب های بعدی و فعالیت های حرفه ای خود را تشکیل داد. کتاب های او میلیون ها نسخه را فروخته است..


حرفه
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی نوشته دکتر جان گری است که در مورد روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف هست. در این کتاب نویسنده اعتقاد دارد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت ها می توانند شیوه هایی را بیاموزند تا به رابطهٔ عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه ها و راه کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می کند...
صفحات کتاب :
50

کتاب های مشابه مردان مریخی، زنان ونوسی