امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
در این کتاب چنین مشکلاتی را بررسی می کنیم:
چطور با شورشیانی بجنگیم که البته آن ها هم مقابله به مثل خواهند کرد؛
چطور ایده های مهم را تقویت کنیم باوجودی که حتی فکر کردن به آن ها نیز سخت به نظر می رسد؛
چطور یک اقتصاد را به نحوی بازسازی کنیم که بتواند در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد، یا اینکه چطور بتوانیم کشور های فقیر را ثروتمند کنیم؛
چطور بتوانیم جلوی بانکداران شارلاتان را بگیریم و نگذاریم سیستم بانکداری را مجدداً نابود کنند.

اینها مشکلاتی پیچیده، با سرعت بسیار زیادی هستند که در دنیایی پیچیده و سریع التغییر وجود دارند. ادعای من این است که این مسائل بیش از آنچه فکر می کنیم به هم مربوط هستند. جالب است که اینها حتی با مشکلات کوچکتر زندگی های ما هم وجه مشترکی دارند.

زمانی که این نوع مشکلات حل شوند، چیزی مثل معجزه رخ داده است. این کتاب درمورد چگونگی ایجاد این چنین معجزات است و اینکه چرا تا این حد مهم هستند و اینکه آیا می توانیم کاری کنیم که این معجزات بیش از پیش رخ دهند.

تیم هارفورد (Tim Harford) متولد 27 سپتامبر سال 1973 یک اقتصاددان و روزنامه نگار انگلیسی است که در آکسفورد زندگی می کند. او نویسنده چهار کتاب اقتصاد است و نویسنده یکس از کتاب های پرفروش جهان با عنوان تطابق (چرا موفقیت همیشه از شکست شروع می شود) می باشد، او همچنین ایده های اقتصادی در کنار تجربیات روزمره را در نشریات پرفروش می نویسد.

هارفورد در مدرسه تربیتی ایلسبوری و سپس در کالج برزنوز آکسفورد تحصیل کرد. او در سال 1998 مدرک لیسانس هنر را در فلسفه، سیاست و اقتصاد و بعدا استاد فلسفه در اقتصاد به دست آورد.

حرفه
تیم هارفورد در سال 2003 در فایننشال تایمز در فستیوال پیتر مارتین، عضو هیئت تحریریه شد. او در سال 2004 پس از پیوستن به شرکت سرمایه گذاری بین المللی در سال 2004 به نوشتن ستون خود ادامه داد و او در آوریل 2006 به Financial Times بازگشت و به عنوان عضو هیئت تحریریه روزنامه همگام شد.

تیم در TED، PopTech و اپرای سیدنی صحبت کرده است. او یکی از همکاران بازدیدکننده از کالج نافیلد، آکسفورد و یکی از افتخارات انجمن جامعه سلطنتی است.

در اوت 2007، او مجموعه تلویزیونی بی بی سی را ارائه داد، به من اعتماد کن، من یک اقتصاددان هستم.
صفحات کتاب :
300
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه تطابق