کتاب قدرت عادات pdf

چرایی کارهایی که انجام می‌دهیم، در زندگی و کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
کتاب حاضر بر روی عادت ها تمرکز می کند، همانطور که آن ها به صورت تکنینکی تعریف شده اند: عادات، انتخاب هایی هستند که ما زمانی آگاهانه تصمیم به انجامشان گرفتیم ولی بعد از مدتی دیگر به آن ها فکر نمی کنیم ولی اغلب روزها، همچنان آن ها را انجام می دهیم.

زمانی، همه ی ما آگاهانه تصمیم می گیریم که چه مقدار غذا بخوریم و هنگامی که به دفتر کار رسیدیم بر روی چه چیزی تمرکز کنیم و یا چند وقت به چند وقت چیزی بنوشیم و یا چه هنگام برای دویدن بیرون برویم. سپس ما تصمیم گرفتن را متوقف می کنیم و این رفتارها خودکار می شوند. این پیامد طبیعی عصب شناسی ما به شمار آید.

با فهمیدن نحوه رخ دادن عادت شما می توانید این الگو ها را به روش انتخابی خود، بازسازی کنید. بسیاری از انتخاب های ما در طول روز ممکن است به نظر ناشی از تصمیم گیری ای آگاهانه باشد، اما اینگونه نیست. آن ها عادات هستند.


با اینکه هر یک از عادت ها به خودی خود نسبتاً کوچک به نظر می رسند اما درطول زمان، غذاهایی که ما سفارش می دهیم، آنچه که هر شب به بچه هایمان می گوییم، آنچه خرج میکنیم یا پس انداز می کنیم و اینکه ما چه مدت ورزش می کنیم و به چه طریق اندیشه هایمان و روتین کاریمان را سازماندهی می کنیم، همه و همه تأثیرات به سزایی بر روی سلامتی، بازدهی، امنیت مالی و شادابی ما دارند.

چارلز دوهیگ متولد سال ۱۹۷۴ایالات متحده آمریکا، برنده جایزه پولیتزر نیویورک تایمز برای نوشته هایش در زمینه های کسب و کار است. او قبل از پیوستن به نیویورک تایمز برای روزنامه لس آنجلس تایمز می نوشت. او که اکنون در شهر نیویورک ساکن است، فارغ التحصیل دانشگاه های یل (رشته تاریخ) و مدرسه کسب و کار هاروارد در رشته MBA است.

کتاب علمی داهیگ در زمینه شکل گیری عادت ها تحت عنوان «قدرت عادت؛ چرایی کارهایی که ما انجام می دهیم، در زندگی و کسب و کار»، در ۲۸ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد. روزنامه نیویورک تایمز خلاصه ای از آن را تحت عنوان «چگونه شرکت ها به رازهای شما پی می برند» منتشر کرد. کتاب قدرت عادت حدود ۶ هفته در لیست پر فروش ترین های نیویورک تایمز قرار داشت. در ایران این کتاب توسط نشر نوین ترجمه و منتشر شده است.

شرکت شادن پژواک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان کتاب های صوتی، الکترونیک و ویدئوهای چارلز داهیگ را ترجمه و به صورت دوبله فارسی و با نهایت کیفیت تولید و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
صفحات کتاب :
300
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه قدرت عادات