امتیاز
5 / 2.5
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی رهاسازی قدرت درونی اثر دارن هاردی دستاوردهای شگفت انگیز به وسیله ی اشتیاق و تعهد داشتن به اهداف را به تصویر می کشد.

دارن هاردی در این کتاب صوتی می گوید:

همه ی افراد موفق دو استراتژیِ اصلیِ برای موفقیتشان دارند؛ یکی تعهد سرسختانه برای یادگیری دائمی و دومی، اهداف مشخص مکتوب و برنامه های مشخص برای رسیدن به اهدافشان. قطعا زندگی کردن بدون یک مقصدِ ذهنی و برنامه برای رسیدن به آن جا فاجعه است. برای اهدافتان نقشه داشته باشید و دلیلی برای رسیدن به اهدافتان، وقتی دلیل به اندازه ی کافی بزرگ باشد، حاضر می شوید هر کاری بکنید.

نیروی چرا، چیزی است که شما را در سخت ترین شرایط و اوضاع به پیش می برد. تمام نیروی اراده ی دنیا هم بی فایده است اگر چرای خوبی نداشته باشید. تا اشتیاق و انگیزه تان را به کار نگیرید، هر راه جدیدی که برای زندگی بهتر واردش شوید را رها می کنید. اگر چرایتان، اشتیاقتان، به اندازه ی کافی بزرگ نباشد، صبر و تعهدتان به اندازه ی کافی نیرومند نیست.

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت است. حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجه ی به کار بردن اصولی می داند که خودش در کتاب اثر مرکب درباره ی آن نوشته است.

کتاب های مشابه رهاسازی قدرت درونی