امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
با کتاب صوتی آزادی مالی و دولت ها اثر رابرت کیوساکی می توانید مسائل مالی و اقتصادی را مدیریت کنید و آن را جایگزین کمک خواستن از دیگران و دولت کنید.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی آزادی مالی و دولت ها می گوید:

ثروتمند شدن این توانایی را به ما می دهد که آزاد باشیم. داشتن پول برای ما آزادی می آورد و به ما این آزادی را می دهد که کاری که می خواهیم را انجام دهیم و شغلی را که دوست داریم داشته باشیم و با کسانی که دوست داریم در ارتباط باشیم.

وقتی من در سال ۱۹۷۳ از جنگ ویتنام برگشتم، پدر فقیرم را دیدم که با وجود داشتن مدرک دکترا، هیچ شغلی نداشت و نمی دانست چگونه باید زندگی اش را اداره کند ولی من اعتقاد داشتم که بهتر است خودمان کارآفرین باشیم، و بهتر است که یک سرمایه گذار فعال باشیم تا یه سرمایه گذار غیرفعال، مثل کسانی که در طرح های بازنشستگی دولت سرمایه گذاری می کنند. ما به تحصیلات مالی و اقتصادی ایمان داریم و یکی از تفاوت های کمپانی پدر ثروتمند هم همین است.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری های نوآورانه ی اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی پول تمامی علاقه مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است.

کتاب های مشابه آزادی مالی و دولت ها