امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟
رابرت کیوساکی در کتاب صوتی طوفان های اقتصادی، به موضوع موانع اقتصادی و راه هایی جهت پیش بینی و مقابله با آن می پردازد.

رابرت کیوساکی در کتاب صوتی طوفان های اقتصادی می گوید:

سوال این است که آیا بازار بورس قرار است بالا یا پایین برود؟ آیا اقتصاد قرار است رشد کند یا سقوط کند؟

بازار امروز فقط مخصوص سرمایه گذاران حرفه ای است یعنی برای کسانی که واقعا می دانند چه کاری انجام بدهند و چگونه روی پولشان برنامه ریزی کنند و به طور کامل می دانند بازی چگونه انجام می شود و علایق و اهدافشان با هم یکی است.

ما باور داریم که تغییرات زیادی در حال رخ دادن است که می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند سیستم بانکی به مرحله ی غیر قابل تحمل رسیده و اگر شما دانش تان را افزایش ندهید و براساس دانش تان دست به اقدام نزنید، هم خودتان و هم خانواده تان را در ریسک بالایی قرار داده اید. پس از شما می خواهیم که خودتان را بهبود ببخشید و تعهد داشته باشید.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری های نوآورانه ی اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر فقیر تمامی علاقه مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است. او در ادامه سری کتاب هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارائه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه گذاری املاک و مستغلات است.

کتاب های مشابه طوفان های اقتصادی