امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
جان گری در کتاب صوتی مردان هوشیار راه ها و کاربردهای شناخت ویژگی های مردانه جهت بهبود روابط را آموزش می دهد.

جان گری در کتاب صوتی مردان هوشیار می گوید:

هر مرد موفقی در جهان عاشق کارش است و حس ماموریت و هدف نسبت به کارش دارد به همین علت قلبش آرام است. هر مردی که این حس عمیق را دارد مطمئنا با همسرش رابطه عاشقانه ای دارد که به او اجازه می دهد یک حس عمیق را در زندگی اش تجربه کند.

در رابطه با همسرتان اگر از مهر ورزیدن دست بکشید و ارتباطتان را با او قطع کنید و یا جلوی احساسات عاشقانه تان را بگیرید، مطمئنا کارتان را از دست می دهید و یا در کارتان ضعیف و ضعیف تر می شوید.

مرد هوشیار یعنی مرد قابل اعتماد، مرد با اعتماد به نفس، یعنی مردی که هدف دارد و از دلیل وجودش در این دنیا آگاه است، هم چنین از احساسات و افکار دیگران هم آگاه است. پس پایه و اساس مرد بودن این است چگونه تکلیفت را در زندگی معلوم می کنید و چگونه در زندگی احساس هدف دار بودن می کنید.

شما باید از ویژگی های جدید مردانه که بستر موفقیت بیشتر و شادکامی تان را فراهم می کند لذت ببرید، هم چنین از نحوه عشق ورزیدن در خانه، محل کار، زندگی، بچه ها و به همسرتان. تمام این ها نتایج یک قلب آرام است و شما می توانید با دانستن این مطالب به این مهارت دست پیدا کنید.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسنده ی کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است.

کتاب های مشابه مردان هوشیار