امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
جول اوستین در کتاب رویاهایتان را به یاد داشته باشید، مشکلات و سختی های زندگی را بیان می کند که آن ها پله هایی هستند تا خداوند ما را به آن جا که باید باشیم برساند.

جول اوستین در این کتاب می گوید:
آن زمان که خداوند از روح خود در وجود شما دمید، هر آن چه لازم بود را در وجودتان قرار داد تا به سرنوشت تان برسید. مردم، شکست ها و کمبودها نمی توانند شما را متوقف کنند خداوند بلند مرتبه طرف شما است و روح خداوند در وجود شما است، همین حالا در وجودتان دانه های شکوه و بزرگی قرار دارد، رویاهایی چنان بزرگ که هرگز خودتان تنهایی نمی توانید به آن ها دست یابید.

رویاهایتان شما را با خالق تان در ارتباط نگه می دارد، باور به اینکه سرنوشتی بزرگ در انتظارتان است و خداوند قدم های شما را هدایت می کند و اگر خدا با شما باشد چه کسی جرأت دارد علیه شما باشد.

ایمان ما است که اراده خداوند را به حرکت وا می دارد، اگر رویای خود را به این شکل به یاد داشته باشید، خداوند به شما کمک می کند تا با موفقیت به آن چیزی برسید که پیش از این خودتان نتوانسته بودید به دست آورید...

جول اوستین (Joel Osteen) واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی و نویسنده و کشیش ارشد بزرگ ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند. او مدیر سابق یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کلیساهای آمریکاست. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان های مختلف ترجمه شده اند.

کتاب های مشابه رویاهایتان را به یاد داشته باشید