کتاب ایجاد انرژی و نشاط در مردان صوتی

تولید هورمون های مردانه در شرایط سالم

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
هورمون های بدن مردان باید در توازن باشند و اگر به اندازه کافی تستوسترون که هورون مردانه است در بدن تولید نشوند باعث مشکلاتی در فیزیک و مردانگی مردان می شوند. مردان برای تولید هور مون های مردانه باید وارد جامعه شوند و برای زندگیشان هدف گذاری کنند و مسائلی رو حل کنند و از توانایی هایشان استفاده کنند.

امروزه مردان دست از کار کردن برنمی دارند و در منزل هم کار می کنند. مدام کار می کنند و همیشه یک زمانی از کار زیاد خسته و افسرده می شوند. ولی برای توازن در هورمون های در بدنشان باید بعد از فعالیت زیاد استراحت داشته باشند. می توانند مدیتیشن کنند و یا بعضی ها می نشینند و تلویزیون نگاه می کنند، یا روزنامه می خوانند و یک مدت می روند در غار خودشان تا بعد از کار سخت، آرام شوند.


آقایان، اگر روزانه سخت کار می کنند باید اوقات بیکاری داشته باشند و استراحت کنند. این اوقات فراغت باید آرامش بخش باشد چیزی باشد که از آن لذت ببرند و کاملاً از شغلشان جدا باشد

اگر می خواهید تستوسترون های استفاده شده در فعالیت های روزانه و ورزش کردن را بازیابی کنید باید به اندازه کافی در زمان های فراغت تان استراحت کنید.


جان گری (متولد 28 دسامبر 1951 متولد 28 دسامبر 1951 هوستون، تگزاس، ایالات متحده) یک مشاور، استاد و مشاور نویسنده است. در سال 1969، او قبل از شروع فعالیت خود به عنوان نویسنده و مشاور روابط شخصی، او به عنوان یک فروشنده بلند مدت تبدیل شد و تمام کتاب های بعدی و فعالیت های حرفه ای خود را تشکیل داد. کتاب های او میلیون ها نسخه را فروخته است..


حرفه
کتاب مردان مریخی زنان ونوسی نوشته دکتر جان گری است که در مورد روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف هست. در این کتاب نویسنده اعتقاد دارد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت ها می توانند شیوه هایی را بیاموزند تا به رابطهٔ عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه ها و راه کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می کند...

کتاب های مشابه ایجاد انرژی و نشاط در مردان