کتاب در جستجوی حکمت پروردگار صوتی

شما برای یک هدف بالاتر اینجا هستید

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
وقتی ما به زندگی هایمان نگاه می کنیم نیاز به داشتن امید را واقعا احساس می کنیم باید به ارزش واقعی خودتان پی ببرید. شما ارزشمندین، شما و من برای یک هدف عالیتر در این دنیا هستیم. همین موضوع باعث تحول در زندگی من شد. چه پولدار باشید و چه فقیر و چه سالم و یا مریض، اگر خودتان را بشناسید آنموقع می توانید خدا را درک کنید.



خداوند عاشق شما است و یک برنامه فوق العاده برای شما دارد. خداوند همیشه کنار شماست، اگر شما خدا را صدا بزنید حتما از شما محافظت می کند، به شما پاداش می دهد و آرامش می بخشد.



پروردگار شفا دهنده است و عاشق شما است. خداوند به شما عشق بی قید و شرط دارد و وقتی ندایش را می شنوید قلبتان را صاف و بی آلایش کنید و اجازه بدهید خداوند وارد قلبتان شود.

وقتی معجزه ای برای شما اتفاق نمی افتد، می توانید خودتان معجزه ی زندگی دیگران بشوید.

نیک ووییچیچ (Nick Vujicic) متولد چهارم دسامبر ۱۹۸۲ در ملبورن استرالیا است و به علت ابتلا به سندرم تترا-آمیلیا هنگام تولد از نعمت دست و پا محروم بوده است.



هر چند در کودکی دچار افسردگی شده بود، اما کم کم و با کمک مادرش آموخت که از زائدهٔ کوچکی که به جای پا در بدن او وجود داشت، استفاده کند و قابلیت های خود را افزایش دهد، او در دبیرستان رهبری گروهٔ را بر عهده گرفت که برای یک خیریه اعانه جمع آوری می کردند و از آن به بعد به کارهای عام المنفعه رو آورد.

نیک ویجیک در سن ۲۱ سالگی از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته های حسابداری و برنامه ریزی مالی فارغ التحصیل گردید. نیک سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی "زندگی بی حد و مرز" است. از دیگر مهارت های او شنا، موج سواری، و گلف است.

او در کتاب خود زندگی بی حد و مرز میگوید: من بدون دست و پا به دنیا آمدم اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر میکنم و به میلیون ها نفر الهام میبخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر ناملایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند.



او هم اکنون یکی از تأثیر گذارترین سخنرانان موفقیت در دنیا محسوب می شود و مؤسسه زندگی بدون دست و پا را که در زمینه موفقیت فعالیت دارد اداره می کند.

کتاب های مشابه در جستجوی حکمت پروردگار