امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
امروزه در رابطه بودن خیلی سخته، ما خودمان را گم کردیم چه اتفاقی افتاده است؟ چرا مردها علاقه شان به زن ها را از دست می دهند؟ چرا زن ها علاقه شان به مردها را از دست می دهند؟

در ازدواج هر طرف نقشی دارد. و این نقش در دهه 60 میلادی شروع به عوض شدن کرد. زن ها استقلال بیشتری پیدا کردن. زن ها رفتن تو کارخونه ها و کارها مردانه انجام دادند.

قدرتمند شدن زن ها و آزادی شان باعث شده تمامِ اون چیزی که هستند را ابراز کنند و دیگه فقط یک موجود حساس، آسیب پذیر، خوشحال، دوست داشتنی، مهربون نباشند. الان زن ها می خواهند مستقل باشند و تصمیمات بزرگ بگیرند و رهبر باشند و برای دولت کار کنند و پولدار شوند و شغل خوبی داشته باشند و هفته ای 80 ساعت کار کنند و در آخر بیاند خونه و خوشحال نباشند.


احساسات ما به هم مرتبط هستند. بعضی ها در رابطه ها خوشحال و راضی نیستند چون با هم ارتباطی ندارند. تفاوت زن و مرد بعد از ازدواج اینکه مردها می گویند لطفا همینجوری که اول آشنای مان بودی؛ بمان. زن ها می گویند حالا که ازدواج کردیم، می توانم تغییرش بدهم و بهترش کنم.

فقط باید تفاوت ها را درک کرد. در نهایت ازدواج یه آزمایش بزرگ برای یاد گرفتن یک چیز می باشد: عشق بی قید و شرط.


جان گری (متولد 28 دسامبر 1951 متولد 28 دسامبر 1951 هوستون، تگزاس، ایالات متحده) یک مشاور، استاد و مشاور نویسنده است. در سال 1969، او قبل از شروع فعالیت خود به عنوان نویسنده و مشاور روابط شخصی، او به عنوان یک فروشنده بلند مدت تبدیل شد و تمام کتاب های بعدی و فعالیت های حرفه ای خود را تشکیل داد. کتاب های او میلیون ها نسخه را فروخته است ...



حرفه

کتاب مردان مریخی زنان ونوسی نوشته دکتر جان گری است که در مورد روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف هست. در این کتاب نویسنده اعتقاد دارد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت ها می توانند شیوه هایی را بیاموزند تا به رابطهٔ عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه ها و راه کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می کند ...

کتاب های مشابه ارتباط همسران در دنیای پیچیده