کتاب آموزش های مالی پدر پولدار صوتی

آشنایی با مدل های کسب درآمد و نحوه درآمد زایی و پرداخت مالیات

امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟
آشنایی با مدل های کسب درآمد و نحوه درآمد زایی و پرداخت مالیات



در دنیای کسب و کار ،چهار مدل درامدی وجود ارد. کارمندان، خوداشتغالان، کارافرینان و سرمایه گذاران. باید همواره ذهنتان را باز نگه دارید و بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن می باشد و چگونه میتوانید از یک دسته مالی به دسته دیگر بروید به بهترین دسته یعنی دسته سرمایه گذارن برسید ؛منظور از سرمایه گذاری؛سرمایه گذاری فعال می باشد.



شما الان در بهترین فرصتِ زندگیتون قرار گرفتید، شما الان بهترین امکانات و فرصت را دارید تا پیشرفت کنید و به استقلال مالی برسید.بهترین روش برای یادگیری مسائل مالی اشتباه کردت میباشد .شما چگونه میخواهید چیزی یاد بگیرید وقتی قرار نیست اشتباه کنید؟ شما هرچی بیشتر اشتباه کنید باهوش تر می شوید.



برای کارافرین باید یاد بگیری چطور یه چیزی رو بفروشی.باید توانایی تحملِ رد شدن را داشته باشید.باید یاد بگیری که با ادما کنار بیایید.خیلیها دوست دارند که دولت تغییر کند و قوانین مالیاتی تغییر کند،ولی چیزی که من در زندگی فهمیدم اینه که باید خودم زودتر تغیر کنم.اگه به جای مقصر دونستن دنیا اول از همه روی تغییر کردن خودتان تمرکز کنید،شانس بیشتری برای موفقیت دارین،پس اول از همه خودتون تغییر کنید.


رابرت تورو کیوساکی (Robert Toru Kiyosaki) متولد ۸ آوریل ۱۹۴۷ در شهر هیلو ایالت هاوائی ایالات متحده آمریکا که دورگه ژاپنی آمریکایی و با کیم کیوساکی درسال ۱۹۸۵ ازدواج کرده، محل سکونتش شهر سکاتزدیل ایالت آریزونا می باشد.

رابرت کیوساکی سرمایه گذار و نویسنده مجموعه کتاب پدر پولدار پدر بی پول است. همچنین کتاب کسب ثروت به روش پدر پولدار نیز که در واقع، ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بی پول می باشد، از آثار اوست.

دارایی خالص او ۸۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

زندگی شخصی

رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمد و در همان جا بزرگ شد. او چهارمین نسل از یک خانواده دورگه ژاپنی–آمریکایی است. خانواده اش ترکیبی از مدرسان ممتاز و برجسته مملکت بودند. پدرش رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی بود. رابرت پس از پایان دوره دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگداران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به ویتنام رفت.

مواضع سیاسی

کیوساکی در ستونی که برای مجله جتست نوشت از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ حمایت کرد.کیوساکی گفت که در ۲۰۰۶ نامزدی ترامپ را پیش بینی می کرده است. به گفته او ترامپ نامزدی است که می داند چطور شغل ایجاد کند و پول بسازد. او از نفوذ کافی برای اقناع کنگره برای پایین آوردن مالیات شرکت ها برخوردار است.

فعالیت های تجاری

در بازگشت از ویتنام، زندگی مالی و تجاری رابرت آغاز شد. در سال ۱۹۷۷، او شرکتی را بنیان نهاد که نخستین کیف پول های مردانه را که ترکیبی از نایلون و ولکرو بود به بازار عرضه کرد. این محصول، بعدها به یک فراورده مولتی میلیون دلاری جهانی تبدیل شد. مشاور اقتصادی در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون. او محصولاتش در مجلاتی چون رانرز ورلد، جنتلمن کوارترلی، سکسس مگزین و نیوزویک و حتی پلی بوی مشهور شد.

فعالیت های آموزشی

پس از دست کشیدن از کار تجارت، مؤسسه ای به نام مؤسسه بین المللی آموزش با گروهی از همکاران خود تأسیس کرد که به آموزش تجارت و سرمایه گذاری در هفت کشور جهان مشغول بوده و ده ها هزار نفر دانشجو دارد.

با بازنشسته شدن در سن ۴۷ سالگی، رابرت به آنچه بیش از همه مورد علاقه اش بود –یعنی سرمایه گذاری– روی آورد. به دلیل نگرانی فراوانی که از خلاء در حال رشد میان داراها و ندارها داشت، به خلق بازی «پول در گردش» پرداخت، که به آموزش پول اختصاص دارد. آموزش شناخت پول و کار با آن، بیش از اینکه تنها توسط قشر پولدار جامعه درک شود و مورد بهره برداری قرار گیرد، مورد استقبال سایر قشرها نیز قرار گرفت.

رابرت کیوساکی می گوید: «علت عمده ای که باعث می شود، غالب مردم در تنگناهای مالی به سربرند این است که آنان سال های سال را از عمر خود در مدارس به سر می برند؛ اما درخصوص پول هیچ چیز یادنمی گیرند. نتیجه این است که فقط یادمی گیرند برای پول کار کنند؛ اما هیچ گاه یادنمی گیرند که چه کنند تا پول برایشان کار کند.»

گو این که حرفه رابرت بر مستغلات و رشد دادن شرکت های کم سرمایه استوار بود؛ اما در مؤسسه آموزشی او، مهم ترین چیزی که تعلیم داده می شود، عشق و استقامت است. او این آموزش را با کمک گرفتن افرادی چون اگ مندینو، زیگ زیگلار و آنتونی رابینز انجام می دهد. پیام اصلی رابرت کیوساکی این است که: «مسئولیت امور مالی ات را خود بر عهده بگیر یا این که تا آخر عمر پذیرای دستورالعمل ها و فرمایش های دیگران باش. دست خودت است که ارباب پول باشی یا برده اش شوی.»

رابرت کلاس هایی دارد که از ۱ ساعت تا ۳ روز طول می کشند و در آن ها به مردم درباره رموز ثروتمندشدن آموزش می دهد. سوژه کلاس های او شامل: «سرمایه گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک»، «چگونه به فرزندانمان آموزش دهیم پولدار شوند» و «تأسیس شرکت ها و واگذاری آن ها» می شود. پیام اصلی رابرت در کلاس هایش این است که: «نبوغ مالی را که در وجودتان خوابیده است، بیدار کنید. این نبوغ و استعداد آماده سربرآوردن است.»

سخنران و نویسنده مشهور، آنتونی رابینز در مورد کیوساکی می گوید: «کار رابرت کیوساکی در امر آموزش، کاری نیرومند، عمیق، شگرف و دگرگون کننده است. من در برابر تلاش هایش سر تعظیم فرو می آورم و به تمام مردم، شرکت در این کلاس ها را توصیه می کنم.»از جمله نوآوری های دیگر رابرت کیوساکی می توان به ابداع بازی گردش مالی اشاره کرد. در این بازی بی نظیر به صورت کاملاً مفرح هر فرد می توان به صورت عملی با مفاهیم بنیادی اقتصادی آشنا شده و معلومات خود را ارتقاء دهد.

کتاب های مشابه آموزش های مالی پدر پولدار