امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,700
نظر شما چیست؟
مجموعه «شخصیت های مانا» که به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه تولید شده است، با هدف ارائه الگوهای موفق، به زندگی شخصیت های نیک نامی می پردازد که در عرصه های دانش، فرهنگ، سیاست و اجتماع در ایران معاصر زیسته و درگذشته اند.

در نگارش هر یک از این آثار، ابتدا پرونده های موجود در بایگانی فرهنگ ناموران معاصر ایران در اختیار نویسندگانی قرار گرفت که پیشینه ای در زندگی نامه نویسی داشته اند.

این مجموعه که برای عموم مردم مخاطبان به ویژه جوانان و دانشگاهیان تهیه شده، برآیند احساس ضرورتی است که در پهنه ارائه آثار دقیق و مستند از زندگی افراد تاثیرگذار پدید آمده است.

در این کتاب به زندگی سیداحمد خمینی از زمان تولد تا فوت در پنج فصل پرداخته می شود. کتاب از پیشینه خانوادگی و تولد سیداحمد خمینی آغاز می شود و همچنین نقش ایشان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و سال های تثبیت نظام جمهوری اسلامی و در نهایت سال های پایانی عمر ایشان پس از رحلت امام خمینی (ره) و تاسیس و مدیریت موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) و احداث، تکمیل و اداره حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در این کتاب آمده است.

در بخش پایانی کتاب زندگی نامه سیداحمد خمینی به چگونگی فوت ایشان و شایعاتی که در آن زمان درباره اش گفته می شد پرداخته شده است. برای نگارش این اثر از مجموع آن چیزی که درباره سیداحمد خمینی در آثار مکتوب، مصاحبه ها و فیلم ها وجود داشت استفاده شده است و اثری مستند از زندگی این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی خلق شده است.
صفحات کتاب :
176
کنگره :
DSR1670‭‬ ‭/خ8‏‫‭ک2 1395
دیویی :
955/0842092
کتابشناسی ملی :
3505603
شابک :
978-600-175-741-9‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه سید احمد خمینی