امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب قدرت در درون شماست به شما نشان می دهد که چقدر قدرتمند هستید. بر همین اساس، کتاب حاضر بیان کننده ی نظرات و پیشنهادات لوئیز ال هی است که با کند و کاو خویش و عمل به یافته های این تلاش توانسته است پاره ای از مشکلات خود را ر فع نماید.

عمده ترین مبحث مستقل کتاب قدرت در درون شماست (The Power Is Within You)، طرح نیرویی به نام قدرت درون است که نویسنده ادعا می کند با تأسی به آن می توان هرگونه مانعی را از سر راه برداشت.

هرچه بیشتر با قدرت درونی تان ارتباط برقرار کنید، بیشتر می توانید در همه ی حیطه های زندگی تان رها باشید.
چه کسی هستید؟ چرا به این دنیا آمده اید؟ باورهایتان درباره ی زندگی چیست؟ هزاران سال است که جواب این سؤالات در درون خودمان قرار داشته است. اما معنای آن چیست؟

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) معتقد است قدرتی در درون همه ی ما وجود دارد که می تواند عاشقانه ما را به سوی سلامت کامل، ارتباطات عالی و مشاغلی کامل سوق دهد، و می تواند هر نوع خوشبختی را برایمان به ارمغان بیاورد. برای اینکه این ها را به دست آوریم، ابتدا باید باور داشته باشیم که امکان پذیر هستند. سپس باید مایل باشیم الگوهایی را در زندگی مان به وجود آوریم که خالق شرایطی مخالف میل ما هستند. ما چنین کاری را با رجوع به درون و تکیه به قدرتی درونی که اکنون می دانیم چه چیزهایی برای ما بهترین هستند، انجام می دهیم. اگر بخواهیم زندگی ما با این قدرت عظیم درونی مان همراه شود، می توانیم زندگی دوست داشتنی تر و سعادتمندانه تری را خلق کنیم.

لوئیز ال هی، سخنران و مدرس علوم ماورای طبیعت است. او همچنین نویسنده ی کتاب های پر فروش متعددی است و بیش از بیست سال، چهار میلیون انسان را در کشف و استفاده ی درست از استعدادشان برای قدرت های خلاق و رشد فردی و خود درمانی یاری کرده است.

جملات برگزیده کتاب قدرت در درون شماست:

- اتفاقی ناگوار ممکن است خیلی برایمان سودمند باشد اگر ما به روش هایی به آن نزدیک شویم که بتوانیم رشد یابیم.
- خشم هیجانی صادقانه است که وقتی به شکل ظاهری تخیله نشود، در درون فرو خورده می شود و اغلب به شکل بیماری یا ناکارآمدی رشد می یابد.
- ما چیزی فراتر از کالبد و شخصیت مان هستیم. روح درونی همیشه زیبا و دوست داشتنی است، مهم نیست ظاهر بیرونی مان تا چه حد ممکن است تغییر کند.
- وقتی به بصیرت درونی دست یابیم، افق هایمان گسترده می شوند.
- هریک از ما با جهان و با همه ی زندگی پیوند کامل داریم. قدرت در درون ما است تا افق های آگاهی مان را گسترش دهیم.

در بخشی از قدرت در درون شماست می خوانیم:

هیچ مشکلی وجود ندارد که عشق کافی نتواند بر آن غلبه کند. هیچ مرضی وجود ندارد که عشق کافی نتواند آن را درمان کند. هیچ دری نیست که عشق کافی نتواند بازش کند. هیچ خلیجی نیست که عشق کافی نتواند پلی بر روی آن بزند. هیچ دیواری نیست که عشق کافی نتواند آن را فرو بریزد. هیچ گناهی نیست که عشق کافی نتواند جبرانش کند. تفاوتی نمی کند که دردسر تا چه حد ممکن است شدید باشد، چقدر ناامیدکننده باشد، چقدر پیچیده باشد، چقدر اشتباه بزرگی باشد. حضور کافی عشق، همه ی آن ها را برطرف می کند و اگر شما بتوانید به اندازه ی کافی عشق بورزید، خوشحال ترین و قدرتمندترین شخص در جهان خواهید بود.
صفحات کتاب :
232
کنگره :
BF575‭‬ ‭/خ87‏‫‭ه95 1388
دیویی :
155/2‬
کتابشناسی ملی :
1259841
شابک :
978-964-412-904-9
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه قدرت در درون شماست