امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
199,900
14%
ت 171,914
نظر شما چیست؟
دارن هاردی در کتاب امسال تکرار نخواهد شد، به شما نشان خواهد داد که چگونه در عرض چند ماه به آنچه دیگران یک عمر طول می کشد تا به آن دست یابند، برسید. اگر جاه طلب و برای طراحی مجدد آینده خود مشتاق هستید، برنامه های این کتاب برای شماست. امسال تکرار نخواهد شد، سیستمی اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است.

خودتان را از اکثر افراد جامعه جدا کنید. در واقع از 97 درصد باقی مانده مردم که تفکر اندیشمندانه ای ندارند، جدا خواهید شد. به جمع افرادی که برای زندگی خود برنامه دارند و برای آن یک مسیر و هدف تعریف کرده اند، می پیوندید.
بیشتر مردم به سختی برای به دست آوردن نیازمندی هایی که در زندگی شان به دنبال آن هستند، تلاش می کنند. به همین دلیل پیشرفت در زندگی بسیار راحت خواهد بود. تنها کافی است ایستادگی کرده و به سوی آینده حرکت کنید. اغلب مردم (97 درصد از مردم) نمی توانند و در این راه اذیت خواهند شد.

برنامه های کتاب امسال تکرار نخواهد شد (Living Your Best Year Ever) را دنبال کنید، پس از آن، شما هم خواهید توانست به آرزوهای بزرگ خود دست پیدا کنید. به خواسته ها و اهدافی شجاعانه و هیجان انگیز خواهید رسید. دارن هاردی (Darren Hardy) در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به رویاهایتان دست بیابید.

اگر از هر کسی که تاکنون به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است، سوال کنید؛ متوجه می شوید که تمام آن ها یک نقطه عطف داشته اند. زمانی که تصمیماتی واضح و قاطع گرفته اند، از آن لحظه به بعد زندگی شان هیچ گاه مشکلات گذشته را نداشته است. آن ها راهی نمادین برای خود ترسیم و الگوهای زندگی گذشته شان را با دید جدیدی ترسیم کرده اند. آن ها نسبت به خود و زندگی شان متعهد بوده اند. بعضی در سن 15 سالگی و برخی در سن 50 سالگی به نقطه عطف زندگی خود رسیده اند. عده ای چند بار در طول زندگی شان این تحول را تجربه کرده اند.

چگونه از برنامه های کتاب امسال تکرار نخواهد شد استفاده کنیم؟

هر مرحله از این برنامه مانند یک لایه از یک کیک است. بسیار مهم است که شما هر مرحله را قبل از ورود به مرحله بعد به اتمام رسانده باشید. فرایند هر مرحله را در انتها و قبل از ورود به مرحله بعد یک بار مرور کنید. اگر روکش خامه ای را قبل از آن که کیک کاملا آماده شود، روی آن قرار دهید، کیک تان خراب خواهد شد. به همین دلیل، این برنامه و روند کاری شما در طول این دوره کامل خواهد شد.
صفحات کتاب :
342
کنگره :
BF637 ‭/م8‏‫‬‮‭ھ183 1394
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4048101
شابک :
‏‫‭978-964-236-712-2
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه امسال تکرار نخواهد شد