امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب "دانش ثروتمند شدن" اثر "والاس د. والتز" برای افرادی است که زمان، وسیله و امکان مطالعه ی عمیق درباره ی ماوراءالطبیعه را ندارند، ولی می خواهند بدون پرداختن به این دانش پیچیده، از نتایج عملی آن استفاده کنند.

حق انسان از زندگی؛ یعنی حق استفاده ی آزاد و نامحدود از تمام چیزهایی که برای تعالی ذهنی، روحی و جسمانی اش لازم است؛ به عبارت دیگر، حق ثروتمند بودن.

میل به ثروتمند شدن هیچ ایرادی ندارد. میل به ثروت، تمایلی حقیقی، ارزشمند و ستوده شده به زندگی ثروتمند تر، کامل تر و پرنعمت تر است. کسی که میل به زندگی با نعمت فراوان ندارد یا نمی خواهد پول کافی برای خرید آنچه می خواهد داشته باشد، فردی غیرطبیعی است.

این کتاب همان کلید کامیابی و موفقیتی است که همیشه منتظرش بوده اید و زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در هنگام مطالعه این کتاب در نظر داشته باشید که متن آن متعلق به حدود یکصد سال پیش است و بعضی از عبارات آن منسوخ شده است. پس مطالعه آن نیازمند حضور ذهنی و قلبی است.

به یاد داشته باشید که قصد مکاشفه ی هیجان انگیز یک واقعیت را دارید و می خواهید اصول بنیادین خلق ثروت و زندگی موفق را فرا بگیرید. پس همان طورکه والاس می گوید؛ اعتماد و باور کنید، تا آخر کتاب همراه آن بمانید. هر آنچه در زندگی می خواهید، در این جا منتظر شماست. با این کتاب و در دستان شما.
از آن لذت ببرید.
کنگره :
‏‫‬‮‭‭BJ1611‏‫‬‮‭‭/و2ع8 1389ث‮‬
دیویی :
174
کتابشناسی ملی :
1691415
شابک :
978-964-236-057-4
سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
112

کتاب های مشابه دانش ثروتمند شدن