امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب «قانون ارتباط» نوشته ی مایکل لوسیر (نویسنده کتاب قانون جذب) برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که می خواستند بدانند چگونه می توانند با افرادی که ارتباط شخصی یا حرفه ای دارند، رابطه ای کارآمدتر داشته باشند.

دو کتاب «قانون جذب» و «قانون ارتباط» درمورد کسب مهارت در اصول ساده ای هستند که کمک می کنند زندگی کامل تر، رو به رشدتر و معنادارتری را تجربه کنیم. لزومی ندارد که برای درک بهتر و کامل تر یکی از این کتاب ها، دیگری را نیز بخوانید. هر یک از این کتاب ها قوانین مخصوص به خود و امتیازاتی منحصربه فرد دارند.

گاهی فقط تغییر چند کلمه می تواند همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد. گاهی هم این تاثیر مثبت به تغییراتی بیش از کلام نیاز دارد. مهم این است که با خواندن و به کار بستن مفاهیم این کتاب، روابط شما بهبود خواهند یافت.

فنون این کتاب، بسیار ساده هستند، به طوری که شاید با خود بگویید: «این کتاب ساده تر از آن است که بتواند تغییری ایجاد کند» یا از خود بپرسید: «غیرمنطقی است! مگر می شود کاری به این پیچیدگی، تا این حد آسان باشد؟»

این کتاب حاوی فنون و اطلاعاتی است که برای بهبود روابط یا خلق روابط سالم و خوب به آن ها نیاز دارید.
پس از یادگیری این مهارت ها اوقات خوشی خواهید داشت. کافیست آن ها را به کار ببرید، بعد آرام بنشینید و نظاره گر بهبود روابط خود باشید. روابط شما با دیگران به تدریج بهتر و اختلاف هایتان محو خواهند شد.
صفحات کتاب :
181
کنگره :
‏‫‬‮‭BF637‭‬‏‫‬‮‭/ب4ل9 1394
دیویی :
158/9‬
کتابشناسی ملی :
3838097
شابک :
‏‫‬‭978-964-236-668-2‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه قانون ارتباط