امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,900
نظر شما چیست؟
کتاب "مبانی موفقیت: رسیدن از جایی که هستید به جایی که می خواهید باشید" ترجمه ای از کتاب "The success principles: how to get from where you are to where you want to be" می باشد.

آنتونی رابینز در مورد این کتاب می گوید: مبانی کنفیلد ساده هستند، اما نتایجی که از به کارگیری آن ها به دست می آورید، فوق العاده خواهند بود.

نگاهی به خود بیندازید، خودتان را با موفق ترین فردی که می شناسید مقایسه کنید و بگویید او چه خصوصیاتی دارد که شما ندارید؟ آیا او پنج برابر شما باهوش تر است؟
هرگز! اگر او توانسته، پس شما هم می توانید. با مطالعه و به کارگیری مطالب این کتاب می توانید تحولی عظیم در زندگی خود ایجاد کنید. ممکن است تصور کنید در مورد موفقیت کتاب های بسیار نوشته شده و همه آن ها یک موضوع را تکرار می کنند، اما بعد از مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد که خود نویسنده قدم به قدم همراه شماست، در برداشتن گام های بزرگ به سوی موفقیت همراهی تان کرده و نکاتی استثنایی به شما گوشزد می کند که تاکنون نظیرش را در هیچ کتابی نخوانده اید.

با خواندن این کتاب می توانید به رفع کمبودها و مشکلات مالی خود کمک کنید و بدانید این کتاب سودمند جدیدترین اصول راه یابی به مسیر موفقیت و روش های کسب درآمد به روش امروزی را حتی از طریق اینترنت، به شما آموزش می دهد. می توانید برای تقویت اعتمادبه نفس و افزایش احترام به نفس از این کتاب همچون یک مربی یاری بگیرید و حاصل آن را در زندگی خود مشاهده کنید.

"جک کنفیلد" از نویسندگان این کتاب یکی از سخنرانان انگیزشی و از نویسندگان برجسته آمریکا است. او دارای مجموعه کتابی با عنوان «سوپ جو برای روح» میباشد که جزء 150 کتاب برتر جهان در 15 سال اخیر بوده است.
صفحات کتاب :
600
کنگره :
‏‫BF637‭‬‭‬‭ /م8‭ک86 1395‬
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
4519285
شابک :
‫‭978-964-236-813-6‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه مبانی موفقیت