کتاب بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه ی آن! pdf

داستان های کوتاه و شگفت انگیز

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
اثری دلپذیر و الهام بخش، برای آنان که می خواهند به زبانی ساده به مفاهیمی بلند و عمیق دست یابند!

بعضی از کتاب ها برای ما قصه می گویند تا بخوابیم و بعضی دیگر قصه می گویند تا ما بیدار شویم!

برای نیل به موفقیت و کمال، راه های گوناگونی وجود دارد و جویندگان و پویندگان از دروازه های مختلفی به این شهر قشنگ وارد می شوند. سخن گفتن و قضاوت درباره ی اینکه کدام یک از این راه ها بر دیگری برتری دارد و می تواند رهروان آن را زودتر یا بهتر به مقصد برساند، کار آسانی نیست. با نگاهی به اطراف، به نوشته و آثاری برخورد می کنیم که آکنده از اصطلاحات ناآشنا و نامأنوسند و گاه موجب سردرگمی می شوند و رنجش خاطر مشتاقان این مباحث را فراهم می آورند. انتخاب راه و روش صحیح در چنین مواقعی برای رهروان جوان بسیار مشکل است و راهنمایی توانا و راه آشنا لازم دارد.

این کتاب مجموعه ای از الهام بخش ترین داستان ها، جملات و اشعاری است که نگارنده در طول سال ها مطالعه و تحقیق در دنیای شگفت انگیز موفقیت با آن ها آشنا شده و از منابع مختلف گردآوری یا ترجمه کرده است؛ با این امید که این مجموعه بتواند همان طور که برای خود نگارنده مفید بوده است، برای خوانندگان آن نیز قابل استفاده و اثرگذار باشد و شما بتوانید در مقاطع مختلف زندگی از خرد و پیام های نهفته در آن برای ساختن یک زندگی خوب، موفق و توأم با شادی سود ببرید. اما فراموش نکنیم که دانستن صرف کافی نیست، باید به آنچه می آموزیم، متعهد باشیم و آن ها را در زندگی روزمره ی خود در عمل پیاده کنیم.

یک جامعه ی موفق جامعه ای است که پیوسته در حال یادگیری است. گاهی حتی در جوامعی که درصد کتاب خوانان آن قابل توجه است، شرایط زندگی باعث می گردد آموخته ها را فراموش کنیم یا به کار نبریم. پس لازم است گاهی عواملی نو از جمله کتاب های جدید آموخته ها را به ما یادآور شوند. کتاب بازیگر زندگی باشیم، نه بازیچه ی آن مواردی ساده و ثابت شده را به ما نشان می دهد که با به کارگیری آن در مجموع می توان تحولی مثبت را در زندگی هر شخصی به وجود آورد.
صفحات کتاب :
213
کنگره :
BF637‭‬‭‬ ‭/م8‏‫‬‭گ78 1392
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
2697619
شابک :
978-964-236-428-2‬‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه بازیگر زندگی باشیم نه بازیچه ی آن!