کتاب چگونه به اینجا رسیدم؟ pdf

امید و شادی تازه را در زندگی و عشق وارد کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
با کتاب چگونه به اینجا رسیدم "How did i get here" امید و شادی تازه را در زندگی و عشق وارد کنید.

همه ی ما گاهی هم زمان یا مجزا خود را رودرروی وقایعی دور از انتظار می یابیم و به جاهایی می رسیم که هرگز برایش نقشه نکشیده بودیم. با موانعی روبرو می شویم و عواطفی را حس می کنیم که توقع نداشتیم. مقصد خود را تشخیص نمی دهیم و می دانیم که آن را انتخاب نکرده ایم. با این حال خود را بدون مقاومت در آن جا می یابیم. در واقع می توان گفت، آن طور که انتظار داشتیم به اهداف مان نرسیده ایم و ظاهراً با مجموعه ای از پیشامدها که هرگز تصور نمی کردیم جابه جا شده اند. بیایید آرزوی... را کنار بگذاریم:

آن چه موجب می شود گذراندن این لحظه ها بسیار دشوار و آشفته شود، تنها مواجه شدن با مشکلات و یا تجربه لحظه های دشوار و هیجانی نیست. هر یک از ما در زندگی خود با بسیاری از این مشکلات، با شجاعت مقابله و مبارزه کرده و آن ها را پشت سرگذاشته ایم. آن چه در این تجربه های خاص تفاوت ایجاد می کند، حس سرگشتگی به همراه درد است، نوعی شوک و گسستگی بین آن چه به نظر ما درست بوده و آن چه به واقع روی داده است. گویی هم چون غریبه ای در زندگی خود از خواب بیدار می شویم. دور نما، عواطف و شرایط را مانند هیچ یک از وقایع مبهم موجود، نمی بینیم و خود را در حالی می یابیم که می پرسیم: «چگونه به اینجا رسیدم؟»

باربارا دی آنجلیس در این کتاب به شما کمک می کند که پاسخی برای پرسش «چگونه به اینجا رسیدم؟» بیابید.

این کتاب در مورد رنجی است که ندانسته برای خود ایجاد می کنید و بهایی است که در مورد کار یا روابط خود می پردازید و زمانی که پرسش فوق از درون شما بانگ می زند و آن را نادیده می گیرد، این کتاب شما را راهنمایی می کند واکنش مناسبی نشان دهید و به پاسخ های دریافتی توجه کنید. این کتاب در مورد چگونگی اجتناب از گرفتار شدن در مکان ها و مراحلی است که موقت اند و نحوه ی استفاده ی درست از این مکان ها تا سرآغازی برای بازآفرینی و تولد دوباره باشند.

«چگونه به اینجا رسیدم؟» در مورد یافتن راهی به سوی امید و شادی تازه است. در هر کجا که باشید. گشایش درهای تازه به روی دگرگونی فردی است که اغلب به بن بست می رسد. راه هایی به شما پیشنهاد می کند تا نخست جایی را که هستید بررسی کنید و بعد علت رسیدن تان به اینجا را بیان می کند. این کتاب به تمام مسائلی که با یافتن خود در مکان های دور از انتظار روی می دهد، اعم از مسائل درونی یا بیرونی رسیدگی می کند. هم چون کتاب راهنمای تعیین مسیر است که شما را در جنگلی انبوه از افکار و عواطفی هدایت می کند که اغلب باید برای رسیدن به تولدی دوباره و قدرتمند از آن عبور کنید.

به شما کمک می کند طرح خود را درک کنید و از شما دعوت می کند طرحی نو بریزید. با حرکت به آن سوی پرسش «چگونه به اینجا رسیدم؟» به طرف گزینه های «من که هستم؟» «اکنون چه می کنم؟» «چگونه پیش می روم؟»، «کجاست جایی که می خواهم بروم؟» می رود و شما را در یافتن پاسخ یاری می کند.

در بخشی از متن این کتاب می خوانید:

غصه خوردن برای سرخوردگی و عهدشکنی نیرنگ آمیز است. وقتی از توهم خود بیدار می شویم، ناگهان گذشته بسیار غیرواقعی به نظر می رسد. ما با احساس سردرگمی و بی فرجامی تنها می مانیم در این حالت هیجانات بسیاری وجود دارد که هرگز برطرف نمی کنیم و بسیاری از واقعیت ها وجود دارند که هرگز با آن ها همراه نمی شویم و این ها وسوسه هایی هستند برای مشغول کردن ما به آن چه اتفاق افتاده و برای از اعتبار انداختن کل تجربه که می تواند مارا از حرکت رو به جلو باز دارد.

من چندین بار در عشق، دوستی و کار با خیانت طرف مقابل مواجه شده ام. یکی از سخت ترین و اساسی ترین درس ها برای من یافتن راهی بود که بتوانم دوباره به روابط خود مثبت نگاه کنم و لحظه های خوب گذشته، موفقیت ها و مهربانی موجود در آن ها را به یاد آورم و اجازه ندهم همه ی آن تجربه خراب شود.

گاهی در سوگواری گذشته گیر می کنیم، زیرا آن را بی قید و شرط محکوم کرده ایم. برنگشته ایم که قسمت های خوب آن تجربه را بازیابیم و شیرینی آن را بچشیم.
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
365
کنگره :
BF۶۳۷ ‭/خ۹‏‫‭د۸۵ ۱۳۹۵‮الف
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
م۸۵-۲۰۳۹۰
شابک :
‏‫‬‭978-964-412-174-6

کتاب های مشابه چگونه به اینجا رسیدم؟