نظر دیگران

نظر شما چیست؟
ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻛﺴﺐﻭﻛﺎﺭﻫﺎ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﻫﺰﺍﺭﻩ ﺳﻮﻡ ﻣﻴﻼﺩﻱ ﺑﻪ ﭘﻴﺸﻮﺍﺯ ﭼﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻣﻲﺭﻭﻧﺪ. ﻧﻪ ﺗﻨﻬـﺎ ﺑـﺎ ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﻲ ﻫﺎ، ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶﺷﺘﺎﺏ ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ ﻫﺴﺘﻴﻢ. ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻳﻚ ﺑﺎﺭ ﺩﮔﺮﮔﻮﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﻏﺎﻓﻠﻨﺪ. ﺧﻮﺏ ﻛﻪ ﺑﻨﮕﺮﻳﻢ، ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺷﺮﻛﺖﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﻣﻲﺑﻴﻨﻴﻢ: ﺁﻧﻬـﺎﻳﻲ ﻛـﻪ ﺩﮔﺮﮔـﻮﻧﻲﻫـﺎ ﺭﺍ ﻣﻲﭘﺬﻳﺮﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﻬﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ...
کنگره :
HF5415/13‭/ک‌2ک‌2 1379
دیویی :
658/8
کتابشناسی ملی :
607306
شابک :
964-7092-03-2
سال نشر :
1379
صفحات کتاب :
41

کتاب های مشابه خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار