امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
حتی یک لحظه هم شک نکنید که آیا کتاب 13 گام به سوی ثروت اثر جوئل فوتینوس و آگوست گلد می تواند، برای شما مؤثر باشد یا خیر. قطعاً می تواند؛ مخصوصاً اگر نوشته های این کتاب را هم از نظر روحی و هم در ظاهر، مو به مو اجرا کنید.

اندیشیدن و ثروتمند شدن فرآیندی است که گام به گام اثر می کند؛ نه چیزی که یک شبه به طور کامل ظاهر شود. این کتابِ تمرین از صفحۀ اول تا آخر طوری طراحی شده است که شما را در سراسر این فرآیند، باموفقیت راهنمایی می کند.

برای میلیون ها نفری که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را خوانده اند و آن را دوست داشته اند، کتاب 13 گام یه سوی ثروت (The Think And Grow Rich WorkBook)، یک کتاب تمرین است و همراهی برای کتاب کلاسیک محسوب می شود. بیندیشید و ثروتمند شوید، از طریق یک فرایند سیزده گامی، که زندگی کنونی افراد را متحول می کند، برای افراد بیشماری همانند یک نقشه در راه رسیدن به ثروت عمل کرده است. اینک برای اولین بار، این کتاب که مطابق میل کاربران و به زیبایی طراحی شده است، برای استفاده در کنار کتاب مذکور، در دسترس خوانندگان قرار دارد.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در سال 1883 میلادی در ویرجینیا متولد شد و پس از اینکه مدت ها به طور موفقیت آمیز به عنوان مشاور رهبران بازرگانی، سخنران و نویسنده فعالیت کرد، در سال 1970 میلادی درگذشت. بیندیشید و ثروتمند شوید کتاب جاودانه، در زمینۀ اختصاصی خود است که بیش از پانزده میلیون جلد از آن در سراسر دنیا به فروش رفته است و برای تفکر انگیزشی امروز، یک معیار جدید تعیین کرده است.

این کتابِ تمرین که مبتنی بر نسخۀ اصلی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید است، شما را یاری خواهد کرد تا مفهوم رؤیای خود را به واقعیت موجود در صفحه ای که می خوانید تبدیل کنید؛ جایی که آن را خواهید دید، خواهید ساخت و به آن زندگی خواهید بخشید. درحالی که افراد بیشماری ماجراجویی «بیندیشید و ثروتمند شوید» را آغاز می کنند و هرگز آن را به پایان نمی رسانند، امید این است که کتاب 13 گام به سوی ثروت بتواند به شما کمک کند که این فرآیند را با موفقیت به اتمام برسانید.
صفحات کتاب :
151
کنگره :
‏‫‮‬‮‭HF5386‏‫‬‮‭/ف84س9 1392
دیویی :
‏‫‬‮‭650/1
کتابشناسی ملی :
3044052
شابک :
978-964-236-494-7‮
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه 13 گام به سوی ثروت