× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

فروش از راه دور

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده :

مترجم : سید انوری , محمدابراهیم گوهریان

مجموعه اثر : تجارت جهانی

صفحات کتاب : 217

کنگره : HF5415/1265‏‫‬‭/ش9ف4 1387‭

دیویی : 658/84

کتابشناسی ملی : 1148144

شابک : 978-964-4125-96-6

سال نشر : 1387

خلاصه اثر

با انتخاب کتاب فروش از راه دور اثر استفان شیفمن به سادگی و به طور خودکار، خودتان را از جمعی پرشمار از فروشندگان متمایز کرده اید. این کتاب تمام نکات کلیدی برنامۀ فروش تلفنی را که بین ما و بعضی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های کشور مشترک است به شما ارائه می دهد.

فن آوری های جدید، روش های ارتباطی پیشرفته و اینترنت، همگی راه هایی را که ما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم دگرگون کرده اند. کتاب فروش از راه دور - مجموعه کتاب های تجارت جهانی 5 (Stephan Schiffmans Telesales)، برخی از مهم ترین این تحولات را منعکس می کند و گمان می کنم نگرش شما را نسبت به چگونگی کاربرد مؤثرتر تلفن برای حفظ و گسترش تعداد مشتریان بهبود خواهد بخشید.

اگرچه تلفن سهم عمده ای در تجارت جهانی دارد، هنوز هم «مزاحم» تلقی می شود. در واقع، اولین مرحلۀ رشد هر فروشنده، «مزاحم بودن» است. به عبارت دیگر، شمای فروشنده همواره از طریق تماس هایتان برای فروش، مزاحم مردم می شوید. تلفن ممکن است مزاحم ترین وسیله تلقی شود زیرا پایان دادن به یک تماس تلفنی مستلزم واکنشی فوری است.

با توجه به شمار کثیری از نامه های الکترونیکی و پیغام های صوتی که همۀ ما دریافت می کنیم، تعجبی ندارد که بسیاری از بازرگانان احساس می کنند رسیدگی به این تعداد زیاد پیام در طول یک روز کاری طاقت فرساست. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از میان شلوغی دنیای فروش امروزی میان بر بزنید و در یکایک مخاطبان تلفنی خود حس ضرورت را القا کنید.

استفان شیفمن (Stephan Schiffmans) مخاطبان این کتاب را بررسی کرد و دریافت که بیشتر فروشندگان، اوقات فراغت بسیار کمی دارند. همچنین متوجه شد اوقات فراغتی که فروشندگان حرفه ای در اختیار دارند اغلب وقفه هایی کوتاه اند. به همین دلیل کتاب فروش از راه دور را به گونه ای طراحی کرد که مطالعۀ آن بسیار ساده باشد، چنان که شما بتوانید برای مثال به مدت ده روز کاری هنگام تنفس برای صرف قهوه، نگاهی به آن بیندازید و بدون این که برنامۀ خود را به هم بریزید آن را تمام کنید.

کتاب الکترونیکی

11,900 تومان

حجم : 747.8 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 200

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

پیش گفتار مجموعه
معرفی
مقدمه ای بر چاپ جدید
فصل 1: شروع کار
فصل 2: یک روز عادی
فصل 3: ضرایب کاری خود را بدانید
فصل 4: دنبال کردن ارقام واقعی روزانه
فصل 5: پنج روش افزایش درآمد
فصل 6: مسائل کوچک ممکن است بسیار مهم باشند
فصل 7: شیوه ی در دست گرفتن «چوب گلف»
فصل 8: «بستن قرارداد» (و مخاطره های آن)
فصل 9: چهار مرحله ی روند فروش تلفنی
فصل 10: معنای ارقام را دریابید و شیوه ی خود را بهبود ببخشید
فصل 11: در روند فروش پیش بروید
فصل 12: تعریفی دقیق از مشتری داشته باشید
فصل 13: جواب های «نه» را بشمارید
فصل 14: فراز و نشیب های فروش
فصل 15: مردم پاسخ متقابل می دهند
فصل 16: بازاریابی بازدارنده
فصل 17: چرا کامل یادداشت کردن ضروری است
فصل 18: در گرفتن توپ مهارت پیدا کنید
فصل 19: ساختن عبارت جلب توجه
فصل 20: ساختن عبارت معرفی
فصل 21: ارائه ی دلیل تماس گرفتن
فصل 22: اگر جوابی نشنیدید باید چه کنید
فصل 23: فروشگاه بزرگ
فصل 24: «اکنون راضی هستم»
فصل 25: «علاقه ای ندارم»
فصل 26: «بروشور بفرستید»
فصل 27: «سؤال صریح»
فصل 28: جمع بندی کنید
فصل 29: شکل های دیگری از مکالمه های معمول
فصل 30: مهارت پیغام گذاشتن
فصل 31: یک شیوه ی مؤثر دیگر
فصل 32: مهارت تماس مجدد گرفتن
فصل 33: «همین الآن در فکر شما بودم»
فصل 34: چگونه با مشتریان سابق تماس بگیرید
فصل 35: چگونه با مقامات ارشد ارتباط برقرار کنید و از آنان کمک بگیرید
فصل 36: چگونه از پشت تلفن پیام های احساسی درست را منتقل کنید
فصل 37: طرز تهیه ی یک گفتگوی فوق العاده
فصل 38: گذشته، حال و آینده
فصل 39: گه گاهی بپرسید «چرا» و «چگونه»
فصل 40: صحت اطلاعات خود را تأیید کنید
فصل 41: منظور خود را تفهیم کنید
فصل 42: نقطه عطف شماره ی 2
فصل 43: چه وقت دست از تماس گرفتن بردارید
فصل 44: ده ویژگی فروشندگانی که در سطح جهانی هستند

محصولات مشابه

بیشتر