× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

روش ترغیب مشتریان

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده : , ,

مترجم : محمدابراهیم گوهریان , مهدی پورعلی

قیمت نسخه چاپی : 27,900 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 318

رده بندی کنگره : HD30/3‏‫‬‭/م88ر9 13910

رده بندی دیویی : 658/45

شماره کتابشناسی ملی : 2588811

شابک : 978-964-236-193-9

سال نشر : 1391

خلاصه اثر

کتاب روش ترغیب مشتریان در تبدیل کردن ایده هایتان به موردی قانع کننده تر کمک خواهد کرد خواه بر تصمیم گیرنده ای داخلی تأثیر داشته باشید و خواه بر تصمیم گیرنده ای خارجی.

بیشتر ما در کار بازرگانی زمان، انرژی و پول زیادی را برای توسعه و تحویل محصولات و خدمات مناسب صرف می کنیم به امید اینکه نیازهای مشتری را برطرف کنیم. اما اگر تصمیم گیرندگان اصلی برای خرید اجباری احساس نکنند، تمام این تلاش ها بی نتیجه خواهد بود. کتاب روش ترغیب مشتریان (The 5 Paths To Persuasion) باب و گری ویلیامز (Gary A. Williams) دیدگاه تازه و دقیقی را برای درک سبک های تصمیمات اجرایی بیان می کنند.

کتاب روش ترغیب مشتریان، ساختار جدیدی را برای درک نحوه ی تأثیرگذاری بهینه بر روی دیگران ارائه می کند. ترغیب مشتریان وقتی برای یکی از پنج نوع از این افراد طراحی شده باشد، مؤثرترین خواهد بود.

- افراد دارای جاذبه ی جادویی، مانند جک ولچ و اُپرا وینفری به سادگی شیفته ی عقاید جدید به ویژه عقاید مشخص و نوآورانه می شوند اما تا مطمئن نشوند که دیگران در مورد جزییات به طور کامل فکرکرده اند حرکتی انجام نخواهند داد.

- متفکران، مانند بیل گیتس و مایکل دل که قبل از اتخاذ یک تصمیم باید محتاطانه و به طور منظم به روی معایب و محاسن هر گزینه ی قابل تصوری کار کنند.

- افراد شکاک، مانند گری اِلسیون و تَد ترند که نسبت به تمام اطلاعات بسیار شکاک هستند به چیزی که با جهان بینی آن ها تناسب ندارد اعتماد نمی کنند.

- افراد پیگیر، مانند کارلی فیورینا وپیتر کورس که اغلب براساس نحوه ی اتخاذ تصمیمات مشابه در گذشته توسط افراد معتمد از جمله خودشان، تصمیم گیری می کنند.

- افراد کنترل کننده، مانند مارتا استوارت و راس پروت که باید مسؤول هر جنبه ای از روند تصمیم گیری باشند و لازم است قبل از پرداختن به هر ایده ای مالکیتی بر روی آن داشته باشند.

کتاب الکترونیکی

8,900 تومان

حجم : 2.1 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 322

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

پیش گفتار
قسمت 1: ساختاری جدید برای درک ترغیب مشتریان
فصل 1: مقدمه
فصل 2: ترغیب مشتریان چگونه انجام می شود؟
قسمت 2: پنج سبک تصمیم گیری – و نحوه ی تأثیرگذاری بر هرکدام
فصل 3: تصمیم گیرنده ی دارای جاذبه ی جادویی
فصل 4: ترغیب کردن تصمیم گیرندگان دارای جاذبه ی جادویی
فصل 5: تصمیم گیرنده ی متفکر
فصل 6: ترغیب کردن تصمیم گیرندگان متفکر
فصل 7: تصمیم گیرنده شکاک
فصل 8: ترغیب کردن تصمیم گیرندگان شکاک
فصل 9: تصمیم گیرنده ی دنباله رو
فصل 10: ترغیب کردن تصمیم گیرندگان دنباله رو
فصل 11: تصمیم گیرندگان کنترل کننده
فصل 12: ترغیب کردن تصمیم گیرندگان کنترل کننده
قسمت 3: ملاحظات عملی متقاعدسازی
فصل 13: چگونه افراد را تشخیص دهیم
فصل 14: اشتباهات معمول
فصل 15: به آزمایش گذاشتن مهارت های ترغیب کردن
فصل 16: نتیجه گیری

محصولات مشابه

بیشتر