× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

بر هم زدن معامله‌ی فروش

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده :

مترجم : محمدابراهیم گوهریان , مریم میرجمالی

قیمت نسخه چاپی : 20,900 تومان

تعداد صفحات نسخه چاپی : 240

رده بندی کنگره : ‏‫‭HF۵۴۳۸/۲۵‏‫‭/د۲ب۴ ۱۳۸۸

رده بندی دیویی : ‏‫‭۶۵۸/۸۵

شماره کتابشناسی ملی : 1812004

شابک : ‏‫‭‭‭978-964-236-189-2

سال نشر : 1388

خلاصه اثر

کتاب بر هم زدن معامله ی فروش، بر اساس هزاران مصاحبه، سال ها تحقیق و بیست سال تجربه ی شخصی تاد دانکن در حرفه ی فروش تنظیم شده است. این کتاب برای کمک به شما نوشته شده است تا از اشتباه هایی پرهیز کنید که می تواند به تدریج به حرفه ی فروش شما خاتمه دهد.

تاد دانکن دربارۀ این کتاب می گوید:
اشتباه در همه ی حرفه ها (به خصوص حرفه ی فروش) غیر قابل اجتناب است. من این را می دانم؛ چون خودم اشتباه های زیادی کرده ام. یک بار برخلاف خواست صریح یک مشتری، لوازم دفتری مورد نیاز وی را به موقع برایش ارسال نکردم و او به منظور اطلاع، به من زنگ زد که البته بسیار هم عصبانی بود. با این حال به جای این که اشتباه خود را بپذیرم و عذرخواهی کنم، حالت تدافعی به خود گرفتم. زمانی که آن خانم اظهار نارضایتی کرد و با تهدید گفت: «از جای دیگری خرید خواهم کرد.»، به او گفتم: «به هیچ وجه برای من مهم نیست. از جای دیگری خرید کن!» اما پنج روز بعد نه تنها آن مشتری، بلکه چهار مشتری دیگر را که از جریان مطلع شده بودند از دست دادم. اشتباه بزرگی بود.

حقیقت این است که افراد در حین انجام کارهایشان ممکن است مرتکب اشتباه شوند. انسان ها عاری از اشتباه نیستند. اما حرفه ی فروش، حرفه ای فردی نیست. همیشه در کار فروش افراد دیگری هم دخالت دارند. هنگامی که شخصی به تنهایی یک کار فردی را می تواند خراب کند، گروهی از افراد هم می توانند تجارت مشترک را به طور کامل نابود کنند؛ زیرا چند نفر با ارزش ها و انگیزه های متفاوت سعی می کنند در مورد یک چیز به توافق برسند و واقعیت این است که ارزش ها و انگیزه های متفاوت باعث بروز رفتارهای متفاوتی در زمینه ی فروش می شود.

مطمئن هستم اگر برای اجتناب کردن از ده اشتباه مهلکی که در کتاب بر هم زدن معامله فروش (Killing The Sale) آمده است از سیاست هایی که در اینجا آوردیم، پیروی کنید، صرف نظر از این که در چه صنعتی کار می کنید، محصول شما چیست و یا خدماتی که ارائه می دهید کدام هستند در حرفه ی فروش موفق می شوید و موفقیت شما موقتی نخواهد بود. اگر در خود عادت های فروش را به گونه ای ایجاد کنید که به شما امکان دوری از اشتباه های مهک را به طور دائم بدهد، موفقیت شما همیشگی خواهد بود.

تاد دانکن (Tod Duncan) بزرگ ترین استاد در زمینه ی فروش و مهارت زندگی است. ناشر او آقای توماس نلسون او را ترکیبی از توانایی و سبک زیگ زیگلار و درون مایه ی ماکسول می داند. دکتر جان ماکسول می گوید: «تاد به وعده وفا می کند و روی زندگی شخصی و مالی افراد به شدت تأثیر می گذارد. تاد دانکن، بیست و سه سال گذشته را به تحقیق در مورد زندگی و جنبه های کاری افراد موفق پرداخته است. در یکی از قوی ترین برنامه هایی که تا به حال در مورد داشتن زندگی پربارتر، غنی تر، ارضاکننده تر و هدفمندتر ارائه گردیده، از یافته های وی استفاده شده است.

زیگ زیگلار می گوید: «من در مورد فروش و موفقیت و در مورد انگیزه دادن به مردم برای رسیدن به هدفشان در زندگی اطلاعات اندکی دارم. سال ها عملکرد تاد دانکن را زیر نظر داشته ام و در او همان شور و هیجان، جرقه و کششی را دیده ام که به من نیز انگیزه می داد.

کتاب های پرفروش و سمینارهای تاد دانکن روی میلیون ها تن تأثیر گذاشته است. کن بلانچارد در مورد کتاب فروش بر اساس اعتماد می گوید: «اگر در مورد فروش جدی هستید باید این کتاب را بخوانید. این کتاب موفقیتی تازه است.» این کتاب که توسط توماس نلسون به چاپ رسیده است پرفروش ترین کتاب در نشریات وال استریت ژورنال، بیزینس ویک، لس آنجلس تایمز و شرکت بارنز و نوبل است.

کتاب دیجیتال

7,900 تومان

حجم : 1.1 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 309

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

اشتباه شماره ی 1: تکیه کردن بر محرک های خارجی
اشتباه شماره ی 2: نقش بازی کردن
اشتباه شماره ی 3: سر هم بندی کردن مشکلات
اشتباه شماره ی 4: شغل دوم داشتن
اشتباه شماره ی 5: قدرت نمایی کردن
اشتباه شماره ی 6: استدلال کردن
اشتباه شماره ی 7: قمار کردن
اشتباه شماره ی 8: اصرار بر فروش
اشتباه شماره ی 9: غفلت کردن از مشتریان
اشتباه شماره ی 10: راکد ماندن

محصولات مشابه

بیشتر