امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟
کتاب درس و ماجراهای فروش اثر لوید آلارد، شامل داستان هایی واقعی، از فروشندگان واقعی است. این داستان ها نشان می دهد که به واقع اصول فروش، در میدان عمل چگونه کار می کند.

درس هایی که در کتاب درس و ماجراهای فروش (Lesson Adventures In Sales) ذکر شده است، به تقویت عدۀ زیادی فروشنده، مدیر، مربی، نیروی جدید و موفق و مشتاقان بسیاری، کمک کرده است. گروه وسیعی از افراد باتجربه و بی تجربه، با مطالعۀ این درس ها و به کار گیری اصولی که یاد گرفته اند، فروشندگان موفقی شده اند.

موفقیت در هر حرفه ای، شرایط خاصی دارد. قبل از این که کسی موفق گردد، باید بداند که چگونه مجموعۀ تعریف شده از مهارت های مورد نیاز در حرفۀ خود را به شکل مؤثر به کار گیرد. برای مثال، یک جراح باید اصول پزشکی درستی را در مورد کالبدشناسی، بهداشت، بی هوشی و ... بداند و آن را به کار بندد. به همین ترتیب، هر فروشندۀ موفقی هم باید همواره به اهمیت بالابردن ارزش، سرعت، آمادگی حساب شده برای ارتباط با هر مشتری، توجه به ظاهر خود و بسیاری چیزهای دیگر واقف باشد. از این رو مضمون این اصول، بارها در درس ها تکرار می شود.

لوید آلارد (Lioyd Allard) درس های این کتاب را چنان طراحی کرده است که به شما کمک می کند تا این مهارت های خاص را کسب کنید و به آن بپردازید؛ مهارت هایی که برای موفقیت در فروش، به آن نیاز خواهید داشت. هر درس، دربردارندۀ نظرهای ویژه ای است که بایستی برای درک کامل آن به شکل مستمر مطالعه کنید. البته مطالعه به تنهایی باعث موفقیت شما نمی شود، بلکه برای موفق شدن، هم باید اصول مطرح شده را یاد بگیرید و هم آن را مداوم به کار بندید. وقتی شما درس های کتاب درس و ماجراهای فروش را بدانید و آن را به کار بگیرید، فروشنده ای بسیار موفق خواهید شد.

لوید آلارد دربارۀ این کتاب می گوید:
من اطمینان دارم که شما با تلاش خود و بدون هیچ کمکی، موقعیت خود را بهبود خواهید بخشید. من تنها به یک دلیل ساده به این درس ها ایمان دارم. می دانم که درعمل نتیجه بخش خواهد بود. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. اگر بخواهم تنها با یک ایدۀ بنیادین، میان تمام نوشته ها، تدریس ها، آموزش ها و سخنرانی های خود ارتباطی برقرار کنم، چنین خواهد بود: شما به طور کامل مسؤول اعمال خود هستید و همان چیزی خواهید شد که از خودتان می سازید.

شما می توانید همواره با مطالعه، خواندن و جستجو کردن پیشرفت کنید. از شما می خواهم که کتابخانه ای عمومی، پیدا کنید، زیرا منبعی بسیار خوب و در دسترس همگان است. از شما می خواهم خودتان را عادت بدهید که مطالب را در دایرةالمعارف، فرهنگ لغت و یا سایر منابع و مراجع پیدا کنید.
صفحات کتاب :
391
کنگره :
‏‫‬‭‬‭HF۵۴۳۸/۲۵‏‫‬‭‭/آ۷د۴ ۱۳۸۸‬
دیویی :
‏‫‬‭‬‭۶۵۸/۸۵
کتابشناسی ملی :
1224703
شابک :
978-964-412-596-6‬‬
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه درس و ماجراهای فروش