× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

همه چیز درباره‌ی فروش

نوع اثر : کتاب

ناشر : نسل نواندیش

نویسنده :

مترجم : محمدابراهیم گوهریان , مریم خیردست

قیمت نسخه چاپی : 32,900 تومان

صفحات کتاب : 384

کنگره : HF۵۴۳۸/۲۵‏‫‭/‮الف‬۵ھ۸ ۱۳۸۸

دیویی : 658/85

کتابشناسی ملی : 1850082

شابک : 978-964-236-206-6‬

سال نشر : 1388

برچسب ها: فروشندگی

خلاصه اثر

اگر شما چیزی دربارۀ فروش ندانید و بدانید که چیزی نمی دانید، به راستی بخت یارتان است چرا که کتاب همه چیز درباره ی فروش اثر مارگریت اسمولن، اطلاعات زیادی دربارۀ یکی از مهیج ترین، خلاق ترین و چالش انگیزترین جنبه های کسب و کار به شما می دهد. بخصوص کسانی که نیاز دارند تا اندازه ای بر زیر و بم فعالیت فروش خود مسلط شوند، رویکرد این کتاب به امر فروش را مفید خواهند یافت.

حالا که کتاب همه چیز درباره ی فروش (The Everything Selling Book) را انتخاب کرده اید پس متوجه شده اید که فروش، امری حیاتی و شاید حتی مهم ترین جنبۀ کار هر شرکت است. هیچ شرکتی بدون تلاش های حرفه ای بخش فروش خود نمی تواند به کارش ادامه دهد.

توجه داشته باشید که چه برای خودتان کار کنید چه برای شخص دیگری، در بنگاهی کوچک یا در شرکتی بزرگ، فروش، عامل دوام کسب و کار شماست. ولی چنانچه در امر فروش تجربۀ کمی دارید یا هیچ تجربه ای دراین زمینه ندارید، هنر فروش ممکن است برای تان اسرارآمیز جلوه کند. صرف نظر از این ها، حتماً بارها شنیده اید که «طرف از شکم مادر فروشنده زاده شده» خوب، باور نکنید. زیرا با هر مربی فروش یا مدیر فروشی که صحبت کنید، به شما می گوید بسیاری از کسانی که گمان می کنند دارای استعداد خدادادی در فروش هستند، در عمل متوسط عمل می کنند. درحالی که بسیاری، خود را فروشنده نمی دانند، اما کارشان را با نتایج درخشان به پایان می رسانند. در این مورد حقیقتی شگفت انگیز وجود دارد: اگر در امر فروش مبتدی باشید بیشتر امکان موفقیت دارید تا این که سال ها در کار فروش بوده باشید! می پرسید چطور؟

فروشندگان بزرگ مادرزاد فروشنده نبوده اند، بلکه سخت کارکرده اند و مثل هر حرفۀ دیگری، در آن مهارت کسب کرده اند.

کتاب همه چیز درباره ی فروش نوشتۀ مارگریت اسمولن (Marguerit Smolen) چیزی بیش از راهکارهایی ساده و به اصطلاح «هلو برو تو گلو» نسبت به فروش به خواننده عرضه می کند. همچنین فنون و تمرین های فراوانی را به منظور خودآزمایی در دسترس شما قرارمی دهد تا میزان فروشتان را با ساده ترین شیوه بالا ببرید. این کتاب، دیدگاهی کلی نسبت به فروش ارائه می دهد! "هیچ چیزی در عرصۀ فروش مهم تر از انگیزه و طرز فکر فروشنده نیست." متن حاضر با این رویکرد، مملو از تمرین های برانگیزنده ای است که برای کمک به شما و هنرنمایی فروشندۀ درونتان طراحی شده است. به یاد داشته باشید فردی که قرار است فعالیت شما در عرصۀ فروش را قرین موفقیت کند و توان چنین کاری را هم دارد، خود شما هستید. پس بیایید شروع کنیم!

بسیاری از فروشندگان باتجربه به دام این باور می افتند که «همه چیز را می دانند.» آن ها سال ها به روش خودشان کار کرده اند و اکنون کارشان را از روی عادت و بدون فکر انجام می دهند. آن ها جملات مورد نظرشان را بارها و بارها سر داده اند، تا جایی که صدایشان حتی برای خودشان مثل یک نوار خراب به گوش می رسد. آن ها رفته رفته تنبل و یا زیاد از حد به خود مطمئن می شوند و تنها فنونی را که برای دستیابی به موفقیت در فروش کمکشان می کند به کار می گیرند و با چسبیدن به آن ها، در عرصۀ فروش، همان جائی که هستند باقی می مانند.

سرانجام حتی ممکن است انعطاف پذیری خود را از نیز دست بدهند و در مقابل امتحان روش های جدید مقاومت کنند و از مدیریت دلخور شوند. وقتی که کسی نظرات و راه حل های جدید را با ایشان درمیان می گذارد می گویند: «نه بابا، این روش ها بی فایده است و من وقت این کارها را ندارم!!»

کتاب الکترونیکی

8,900 تومان

حجم : 3.1 مگا بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 387

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

پیشگفتار مؤسسه
مقدمه: همه می توانند فروشنده شوند
بخش 1: آنچه از این کتاب می آموزید
بخش 2: رسالت شما: آنچه باید بپذیرید
بخش 3: جعبه ابزار فروش شما
بخش 4: پیگیری منابع راهنم
بخش 5: برنامه ریزی قبل از تماس
بخش 6: رمزگشایی دستورکار مشتری
بخش 7: تنظیم دستورکار شما برای مشتری
بخش 8: نگهداری سوابق ضروری
بخش 9: قرار ملاقات گذاشتن
بخش 10: سه مرحله ی آمادگی برای ملاقات فروش
بخش 11: ساختار تماس فروش بخش اول
بخش 12: ساختار تماس فروش قسمت دوم
بخش 13: درک شخصیت مشتری
بخش 14: دوازده دیدگاه برگزیده ی فروش
بخش 15: فروش به چند خریدار
بخش 16: مدیر فروش خود باشید
بخش 17: در فروش حرفه ای شوید
بخش 18: فروش از طریق رسانه های الکترونیکی
بخش 19: هدف خود را مشخص کنید و در همان جهت ادامه دهید
بخش آخر
پیوست الف: اجزای یک جعبه ابزار بازاریابی کارآمد
پیوست ب: نامه های اداری
پیوست پ: نکات خبرنامه
پیوست ت: نوشتاری از یک تماس تلفنی نمونه
پیوست ث: نمونه برگه های برنامه ریزی قبل از تماس
پیوست ج: راهنمای خریدار در مورد ابزارهای مدیریت زمان، کمک سازمانی و برنامه ها
پیوست چ: پرسشنامه ی پیشنهادی

محصولات مشابه

بیشتر