امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
چه می شد اگر مشکلات شما به یکباره از بین می رفتند؟ در کتاب ضربه های شفابخش اثر جک کنفیلد و پاملا برونر راهکارهای جدیدی ارائه شده است که دستیابی به موفقیت را تا حدود زیادی ساده تر می کند.

شما در دستان خود کتابی دارید که زندگی تان را تغییر می دهد. اگر ساعت های بی شماری را صرف شرکت در همایش های مختلف، مطالعه کتاب های گوناگون کرده اید و هنوز به آن نتایجی که می خواستید، نرسیده اید، علتش این است که یک قطعه مهم پازل را گم کرده اید. این قطعه مهم که اغلب در قالب مفهوم دست کشیدن از مقاومت، باورهای مخرب و محدودکننده، آسیب های گذشته، احساسات منفی و همانند آن است، به روش زیبا در کتاب ضربه های شفابخش (Tapping Into Ultimate Success) مطرح شده اند.

جک کنفیلد (Jack Canfield) نه تنها به خاطر موفقیتش در نگارش کتاب های مجموعه غذای روح زبانزد خاص و عام است، بلکه به عنوان یک مربی کوچ ها و راهنمای موفقیت از اعتبار فراوانی برخوردار است. زندگی و موفقیت های او در تمام سطوح مالی، احساسی و اجتماعی به اندازه ای چشمگیر بوده که معنی دار و عاقلانه است که به حرف هایش گوش بدهیم و نتایج آن را تکثیر کنیم.

در کتاب ضربه های شفابخش کنفیلد با پاملا برونر که متخصص روان سازی، ضربه زدن و روان شناس انرژی است، همکاری داشته تا حاصل کار آن ها کتابی باشد که به شما در ابعاد مختلف زندگی تان کمک کند. کتابی که آن ها نوشته اند؛ نتایج مطلوب بر جای می گذارد.

در کتاب ضربه های شفابخش بیان شده که چگونه روش روان سازی کار می کند و چگونه می توانید از آن برای رفع مشکلات خود استفاده کنید. مطالعه کتاب اصول موفقیت؛ جک کنفیلد و ژانت سوایتزر نیز در این زمینه می تواند به شما کمک کند، اما شما می توانید از این راهکارها برای از میان برداشتن هر مانع و محدودیتی که اجازه نمی دهد به موفقیت برسید، بهره مند شوید. این کتاب به طور مفصل به این اصول اشاره می کند و به صورتی نگارش یافته تا به خواننده کمک کند، بی نیاز از هر چیز دیگر به خواسته های خود برسد.
کتابشناسی ملی :
3890795
شابک :
978-964-236-682-8
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
326
کنگره :
BF637‭‬‭ /م8‏‫‭ک866 1394
دیویی :
158/1‬

کتاب های مشابه ضربه های شفابخش