کتاب مدیران موفق در مدارس pdf

آشنایی با شیوه های مدیریت خلاقانه در آموزش

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟
از آنجایی که در دنیای امروز سرعت تغییر و تحولات شدت گرفته و مدارس و مناطق آموزشی جزء مهمی از جوامع انسانی هستند که به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تأثیر این تحولات قرار می گیرند و از طرفی در سراسر جهان، نیاز مبرم به تغییر در شیوه های مرسوم مدرسه داری، در گفت و گوی روزمره مردم خصوصاً در رسانه ها و محافل رسمی بازتاب گسترده ای دارد. مدیران مدارس باید قدرت تغییر و انعطاف پذیری لازم که می تواند موجب پیشرفت در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های مربوط به مدارس و اعضای آن (معلمان، دانش آموزان و اولیاء آن ها) شود، را داشته باشند.

به عبارتی دیگر مدیران مدارس همواره باید علم خود را به روز نمایند و حتی در این زمینه دوره های آموزشی لازم و مفید را بگذرانند، یعنی آن ها باید با اصول جدید، نو، کاربردی و تجربیات مدیریتی بیشتری آشنا شوند تا بتوانند عملکرد بهتری در مدیریت مدرسه داشته باشند. همچنین وظیفه هر مدیر است که هر روز در پی کشف توانایی ها و استعدادهای خود در زمینه کاری و حتی زندگی خود باشد تا فردی خلاق، مسئولیت پذیر و کاردان پرورش یافته و در نهایت بتواند مسائل و مشکلات را بهتر درک و آن ها را حل نماید.

بنابراین به نظر می رسد مؤلفان عزیز بهتر است کتبی تألیف نمایند که با جذابیت و سادگی به بیان جدیدترین شیوه های مدیریتی توأم با خلاقیت بپردازند و همچنین مطالب این کتب باید مختصر و مفید بوده تا موجب دلزدگی و خستگی خوانندگان گرامی نگردد. ساختار این کتاب به اینگونه است که در بخش اول آن به طور خلاصه به مدیریت و مباحث آن و در بخش دوم به زبانی ساده به بررسی ویژگی های مدیران موفق در مدارس می پردازد و همه مدیران مدارس و آموزشگاه ها مخاطبان اصلی این کتاب هستند.
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
128
کنگره :
‭LB۲۸۰۵‬‭/‮الف‬۸م۴ ۱۳۹۳‬
دیویی :
‭۳۷۱/۲‬
کتابشناسی ملی :
۳۶۷۶۴۳۴
شابک :
‭978-600-309-126-9‬

کتاب های مشابه مدیران موفق در مدارس