نظر شما چیست؟
کتاب صوتی صمیمیت اثر ریموند کارور داستان مردی است که چهار سال پس از جدایی از همسر سابقش برای دیدن او می رود. زن که هنوز زخم شکست زندگی مشترکشان را در سینه دارد با دیدن شوهر سابقش شروع به برون ریزی احساسی می کند و با حسرت از صمیمیتی حرف می زند که همیشه در آرزویش بوده ولی هیچ گاه از جانب مرد به او ابراز نشده است.

در اجرای کتاب صوتی صمیمیت (Intimacy) سعی شده به صورت هوشمندانه و آگاهانه، ریتم اجرا متناسب با درونمایه آثار کارور باشد.

ریموند کارور (Raymond Carver) نویسنده ی داستان های کوتاه و شاعر آمریکایی بود. او یکی از نویسندگان مطرح قرن بیستم و هم چنین یکی از کسانی شمرده می شود که موجب تجدید حیات داستان کوتاه در دهه ی ۱۹۸۰ شده اند. پیشه ی کارور به عنوان نویسنده به داستان های کوتاه و شعر اختصاص یافته بود. او خود را به عنوان کسی که «تمایل به ایجاز و قوت دارد» و «به نوشتن داستان های کوتاه معتاد است»، معرفی کرده است.

سبک نوشتار کارور و بن مایه های آثار او معمولاً مانند عناصر سازنده ی آثار ارنست همینگوی، آنتوان چخوف و فرانتس کافکا است. هم چنین او را تأثیر پذیرفته از آثار ایساک بابل، فرانک اوکانر و و. اس. پریچت برشمرده اند. با وجود این، به نظر می رسد بیشترین تأثیرپذیری او از جانب چخوف باشد که انگیزه ی او برای نوشتن داستان کوتاه «پیغام» باشد. این داستان که یکی از آثار مربوط به اواخر عمر کارور است، آخرین ساعات زندگی چخوف را به تصویر می کشد.
صفحات کتاب :
21
کنگره :
‏‫‭PS۳۵۶۶‏‫‭/‮ال‍ف‌‬۳۷ص‌۸ ۱۳۷۸
دیویی :
۸۱۳/۵۴
کتابشناسی ملی :
م78-7719
شابک :
964-6481-65-5
سال نشر :
1378

کتاب های مشابه صمیمیت