نظر شما چیست؟
آموزش های جنسی که گاه آموزش درباره مسائل زناشویی و یا آموزش روابط جنسی نامیده می شوند برای جوانان، روندی از فراگیری و تحصیل مجموعه ای از اطلاعات و دانش لازم و ضروری است.

این آموزه ها برای شکل دادن به طرز برخورد و روش رفتاری آنان و باورهایشان درباره موضوعات جنسی است. همچنین آنان را از هویت جنسیتی شان آگاه خواهد کرد و به آن ها آموزش خواهد داد که روابط جنسی صحیح چیست و چه روابطی برای جنسیت آنان نادرست است.

این آموزش ها همچنین توانایی و تجربه جوانان را پرورش خواهد داد که آن ها با آگاهی درباره انتخاب نوع رفتارشان فکر کنند و احساس مطمئن و شایسته ای درباره کنش های رفتاریشان داشته باشند. این آموزه ها سلاحی خواهد بود تا آن ها خود را در برابر سواستفاده های جنسی، بردگی جنسی، بارداری ناخواسته و آلودگی به ویروس ایدز حفاظت کنند. کتاب رازهای جنسی و زناشویی از دو بخش مباحث عمومی و مباحث تخصصی تشکیل شده است.

مباحث عمومی کتاب شامل موارد زیر:
اهمیت سلامت جنسی از دیدگاه دین مبین اسلام
آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان
مسائل جنسی دوران بلوغ
حقوق جنسی زوجین
سلامت جنسی
سلامت جنسی سالمندان
سلامت جنسی معلولان
انحرافات جنسی / آزار جنسی
خود ارضایی و استمناء

و مباحث تخصصی کتاب شامل موارد زیر می باشد:
آموزش سلامت جنسی
مقاربت و مباحث داخلی
انزال زودرس
سلامت جنسی زنان
ایدز و بیماری های مقاربتی
دیدگاه روانپزشکی نسبت به مشکلات جنسی
مشکلات میل جنسی
اختلالات نعوظ
روانشناسی روابط جنسی

این کتاب ارزشمند حاوی تمرین ها، توصیه ها، جدول، ابزارها و تکنیک های مفید و موثر و با ارزشی است که می تواند شما و همسرتان را به مراتب نیرومندتر کرده و روابطتان را برای همیشه متحول سازد! اگر شما به روابط زناشویی خودتان اهمیت می دهید، ما خواندن رازهای جنسی و زناشویی را به شما پیشنهاد می کنیم.
شابک :
978-600-6352-32-9‬‬
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
200
کنگره :
HQ31‏‫‬‭/ق16ر2 1390
دیویی :
613/96‬‬
کتابشناسی ملی :
2436169

کتاب های مشابه رازهای جنسی و زناشویی