کتاب اسرار کنترل ذهن pdf

پیام به ناخودآگاه: ایجاد باورهای مثبت در ضمیر ناخودآگاه

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
در کتاب اسرار کنترل ذهن نوشتۀ سودابه سیف هاشمی، برنامه هایی شامل پیام های پنهان سوار بر امواج مغزی و موسیقی معرفی می شوند. با انتخاب و تمرین برنامه مناسب، پیام ها در اعماق ذهن شما جای گرفته و افکار و رفتارتان را بدون زحمت، طبق دلخواه تنظیم خواهند کرد.

شیوه زندگی هر یک از ما بر اساس تفکرات آگاهانه و عوامل محیطی از قبیل خانواده، تعلیم و تربیت و اجتماع شکل می گیرد اما موفقیت ها و شکست ها اغلب حاصل باورها و دیدگاه های ماست که در ضمیر ناخودآگاه مان جای گرفته اند و ما آن ها را تفکرات ناخودآگاه می نامیم. این تفکرات ۹۵% افکار ما را تشکیل می دهند.

پس می توان گفت آنچه که موجبات کامیابی یا شکست ما را در زندگی فراهم می کند، اعتقادات و باورهایی است که در حالت عادی تحت کنترل ما نیستند. تسلط بر این باورها، با کنترل ذهن ناخوداگاه ممکن می شود و برنامه ریزی پنهان یکی از راه های کنترل و تغییر اعتقادات، تفکرات و دیدگاه هایی است که در اعماق ذهن ما جای گرفته اند.

برنامه ریزی پنهان، روشی است که با بهره گیری از پیام های پنهان، موجب ثبت ایده هایی از پیش تنظیم شده در ضمیر ناخودآگاه و افزایش توجه به آن ایده ها می گردد. این برنامه ریزی قادر است با حذف افکار، عادات و نگرش های منفی از ذهن ناخودآگاه و جایگزینی آن ها با افکار و نگرش های مثبت، رفتارهای آگاهانه ما را تحت تاثیر قرار دهد. بدین ترتیب عادات رفتاری و فکری ما تغییر کرده و طبق دلخواه شکل می گیرند.

با زدودن ترس ها و تردیدها از ذهن و القای دیدگاه ها و تفکرات مثبت، عملکرد ما با تکیه بر توانایی ها، قابلیت ها و پتانسیل درونی مان شکل گرفته و غلبه بر مشکلات و حل مسائل را امکان پذیر می سازد. برنامه ریزی صحیح ذهنی، موجب تغییرات آشکار در تصمیمات ما می گردد و مسیر زندگی مان را به سمت ایده آل ها هدایت می کند. برنامه ریزی پنهان ذهن ناخودآگاه، با ارسال پیام های پنهان (Subliminal Message) به مغز انجام می شود. پیام هایی که در محدوده هوشیاری انسان نیست و بدون دیده یا شنیده شدن، با دور زدن ذهن خودآگاه، توسط مغز دریافت می شوند.

یکی از اهداف نگارش کتاب اسرار کنترل ذهن (Meditate Me)، معرفی برنامه های صوتی شامل پیام های پنهان است که بر اساس روش همگام سازی مغز و با رویکردهای مشخص طراحی و تولید شده اند. در این برنامه ها پیام های پنهان، بر اصوات مناسب از قبیل صداهای طبیعت، موسیقی یا امواج مغزی سوار شده اند. اصوات یا موسیقی متن برنامه ها، خودآگاه شنونده را مشغول کرده و اجازه می دهند ناخودآگاه وی بر روی پیام های پنهان در لایه های موسیقی، متمرکز گردد.

اگر در پی تغییر ذهنیت، استفاده از پتانسیل های درونی و یافتن راهی برای استفاده از فرصت های پیش روی خود هستید، با خرید این کتاب نخستین و مهم ترین گام را برداشته اید. مطالعه و انجام تمرینات معرفی شده در کتاب اسرار کنترل ذهن، راه رسیدن به موفقیت را برای شما هموار خواهد ساخت.

این کتاب به صورت زیر فصل بندی شده است:
- در فصل اول به معرفی برنامه ریزی پنهان و پیام های پنهان می پردازیم. تا با ماهیت این پیام ها آشنا شوید.
- فصل دوم به تاثیر پیام های پنهان بر ضمیر ناخودآگاه اختصاص یافته. در این فصل چگونگی استفاده از پیام ها را در برنامه ریزی سطوح عمیق تر ذهن مورد بررسی قرار می دهیم.
- در فصل سوم به شرح دیدگاه های متخصصین و نتایج پژوهش های انجام شده در خصوص پیام ها و برنامه ریزی پنهان می پردازیم. فهرست تعدادی از پژوهش های انجام شده در این زمینه نیز جهت مطالعه علاقمندان در این فصل آورده شده است.
- فصل چهارم کتاب، به معرفی برنامه های صوتی کنترل ذهن به روش همگام سازی مغز اختصاص یافته که در آن به تشریح جایگاه پیام های پنهان در این برنامه ها می پردازیم.
- و در فصل پنجم برخی تمرینات کاربردی این مجموعه را در سه بخش "بدون کلام"، "هدایت شونده با کلام" و برنامه های "شامل پیام های پنهان"، مرور خواهیم کرد.

در بخشی از کتاب اسرار کنترل ذهن می خوانیم:
زندگی ترکیبی است از شادی ها، موفقیت ها، ناامیدی ها و شکست ها. کیفیت زندگی هر یک از ما حاصل عملکردهای ماست. عملکردهایی که ناشی از باورها، نگرش ها و تفکرات ما می باشند. پس ما محصول تفکرات خود هستیم. تفکراتی که بخشی از آن آگاهانه و بخش دیگر ناخودآگاه است. تفکرات ناخودآگاه در عمیق ترین سطوح ذهن ما جای دارند که از آن ها بی خبریم. آنچه که مانع رسیدن ما به اهداف مان می شود، همین باورهای موجود در سطوح عمیق ذهن هستند. اگر بتوانیم به نحوی ذهن مان را از باورها و نگرش های منفی نسبت به خود و اطراف مان پاک کنیم، خواهیم دید شرایط و رویدادها نیز به نحوی تغییر خواهند کرد که بتوانیم با بهره گیری از قابلیت های نهفته درون مان به مهم ترین خواسته ها و آرزوهای مان دست یابیم.

ذهن انسان شامل دو بخش خودآگاه و ناخودآگاه است. ذهن خودآگاه به عنوان مرکز ارتباطی، تمامی اعمال و احساسات بدن را تحت نظارت و کنترل دارد. همچنین تصمیم گیری ها، استدلال ها، ایده پردازی، تجزیه و تحلیل مسائل و محاسبات از فعالیت های معمول بخش آگاه ذهن می باشند.

در مقابل، ذهن ناخودآگاه محلی است برای ذخیره تجارب و خاطرات. ذهن ناخودآگاه همه اطلاعات را بدون توجه به درست یا غلط بودن، در خود نگه می دارد. مرکز کنترل عملکرد ما، افکار و عقاید موجود در ضمیر ناخودآگاه مان است. ناخودآگاه فعال می تواند به تحقق آنچه که با افکار و باورها همخوانی داشته باشد، کمک کرده و در مقابل، هر آن چه که با این باورها در تضاد باشد را محدود نماید. تحقیقات نشان داده اند که ذهن ناخودآگاه یک میلیون بار قوی تر از ذهن خودآگاه است. بدین ترتیب موفقیت به معنی هماهنگ کردن ذهن ناخودآگاه با اهداف و آرزوها است.
صفحات کتاب :
117
کنگره :
BF۶۳۲‏‫‮‭/س۹‮الف‬۵ ۱۳۹۷
دیویی :
153/42
کتابشناسی ملی :
5041226
شابک :
978-964-236-910-2
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه اسرار کنترل ذهن