خلاصه کتاب آیین دوست یابی

چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم

امتیاز
5 / 3.8
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب آیین دوست یابی: چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم نوشته دیل کارنگی، به شما کمک می کند میزان اعتماد به نفس، نفوذ و تاثیرگذاری تان را بالا ببرید و یاد خواهید گرفت که چگونه دیگران را وادار کنید در کنار شما کار کنند، بدون این که مانع حرکت آن ها در مسیر خودشان شوید.

تعامل با دیگران احتمالا بزرگ ترین چالشی است که هر فردی با آن روبرو است و فرقی نمی کند که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. با صرف زمان کافی و تلاش برای یادگیری تعامل بهتر با افرادی که در اطراف ما وجود دارند، می توانیم توانایی ها یمان را افزایش دهیم تا هر کاری که بخواهیم را انجام دهیم.

دیل کارنگی (Dale Carnegie) نویسنده و سخنرانی آمریکایی در زمینه ی پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او در یک خانواده ی فقیر به دنیا آمد. دیل در نوجوانی مجبور بود ساعت ۴ صبح از خواب برخیزد تا شیر گاوهای خانواده را بدوشد. او در خانه ی خود در نیویورک در گذشت. یکی از شاخص ترین و مهم ترین ایده ی کارنگی در کتاب هایش این بود که می توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل شان، تغییر داد.

در بخشی از میکروکتاب آیین دوست یابی: چطور به یک فرد اجتماعی و محبوب تبدیل شویم (How to Win Friends and Influence People) می خوانید:

مسیر مستقیمی که ما را وارد قلب دیگران می کند این است که درباره ی چیزهایی صحبت کنیم که برای آن ها بیشترین اهمیت را دارد، نه چیزهایی که برای خود ما مهم هستند.

اگر همیشه تلاش کنید چیزها را از دیدگاه دیگران ببینید و درباره ی چیزهایی که آن ها علاقه دارند صحبت کنید، در این صورت افراد بسیار زیادی تمایل خواهند داشت با شما ارتباط داشته باشند.

اگر بتوانید پیش بینی کنید که چه موضوعی بیش از همه به قلب شنونده تان نزدیک است و درباره ی آخرین پیشرفت ها در آن حوزه صحبت کنید در این صورت افراد از این که شما تا چه اندازه به مسائل مهم زندگی آن ها اشراف دارید، شگفت زده می شوند و دوست دارند ساعت ها با شما صحبت کنند. این هنر سازگار کردن خود با افرادی است که می خواهید آن ها را تحت تاثیر قرار دهید.
صفحات کتاب :
110

کتاب های مشابه آیین دوست یابی