× public_lbl_my_posts آثار من shop_lbl_channels public_lbl_profile_dropdown_edit خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

خلاصه اثر

مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگ و موفق در صنعت آی تی است. اما مانند هر شرکت بزرگی به ناگهانی یا با استفاده از شرایط خاص به اینجا نرسیده است. در واقع مهمترین چیزی که می توانید از مایکروسافت یاد بگیرید، نحوه ثروتمند شدن بیل گیتس موسس آن نیست، بلکه مسیری است که شرکت تا به امروز طی کرده و همینطور روش هایی که برای بهترین بهره برداری از امکانات اطرافش استفاده کرده است.

در میکروکتاب «مسیر مایکروسافت» به تاریخچه مایکروسافت می پردازیم و می بینیم چطور زمانی که کسی به نرم افزار باور نداشت، بیل گیتس در سطح گسترده ای در آن سرمایه گذاری کرد و می خوانیم چطور مایکروسافت به جایگاه امروزش رسید. نویسنده کتاب در کنار محاسن، از معایب و اشتباهات مایکروسافت هم صحبت می کند.

راندال استراس، استاد دانشگاه دولتی سن خوزه و یکی از نویسندگان دائمی مجله فورچون است. او در سال ۲۰۱۱ یک استارتاپ ایجاد کرد که توانست بلافاصله در وای کامبینیتور حضور پیدا کند و برای استارتاپش سرمایه بگیرد. رندال یکی از نویسندگان مطرح در نوشتن سرگذشت افراد و شرکت هاست. او تا کنون ۶ کتاب نوشته که همه آنها در مورد افراد موفقی چون جابز و شرکت های بزرگی که تبدیل به غول های تکنولوژی شدند چون اپل و مایکروسافت است.


... اکثر مردم بر این باورند که موفقیت مایکروسافت به خاطر بازاریابی قدرتمند اوست. اما در واقع، موفقیت مایکروسافت نتیجه مستقیم سه عامل است:
۱. توانایی استخدام و حفظ کارمندان هوشمند؛
۲. استفاده از ایده های مناسب برای پیشرفت در حوزه محصولات نرم افزاری؛
۳. استفاده هوشمندانه از بازخورد بازار در راستای بهبود محصولات.
تمام این عوامل، مفید و سودمند هستند اما آن چه واقعا همه چیز را در مایکروسافت ویژه می کند، انعطاف پذیری در برابر شرایط بازار است. در حقیقت، این شرکت چندین بار عملکرد خود را تغییر داده است،

کتاب الکترونیکی

2,800 تومان

حجم : 121.7 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 100

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

کتاب صوتی

4,800 تومان

حجم : 58.3 مگا بایت

مدت زمان : 62 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 10

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: عناصر موفقیت مایکروسافت
محیط کسب و کار مایکروسافت
استخدام و برانگیختن انگیزه افراد هوشمند
رویکردی انطباقی برای کسب و کار
فصل دوم: مایکروسافت و بازار داخلی
سی دی رام ها
انکارتا، دانشنامه ای در کامپیوتر
فصل سوم: مایکروسافت و بزرگراه اطلاعاتی
تحقیقات پایه ای
تلویزیون اینترنتی
خدمات کامپیوتری آنلاین
فصل چهارم: مایکروسافت با یک محصول انحصاری
توافقنامه ۱۹۹۴
صرف نظر از تصاحب اینتویت
اینترنت
فصل پنجم: میراث مایکروسافت
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

محصولات مشابه

بیشتر