کتاب زندگینامه نیکولا تسلا

مردی که قرن 20 را اختراع کرد

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟
در میکروکتاب نیکولا تسلا: مردی که قرن ۲۰ را اختراع کرد نوشته سن پاتریک، به زندگی نیکولا تسلا می پردازیم و فصل آخر به دنبال کشف راز خلاقیت افراد بزرگی مثل او هستیم.

تسلا دانشمند مرموز قرن بیستم بود. او اختراعاتی داشت که جهان ما را دگرگون ساخت از اختراع رادیو و ارتباطات بیسیم تا برق متناوب که جهان امروزی ما را روشن می سازد. او در زندگی اش فراز و نشیب بسیاری داشته حتی به نزدیکی اولین میلیونر جهان هم رسیده اما برای پیشرفت علم و شیفتگی بیش از حدش به اختراعات از آن گذشت. او توسط دانشمندان بزرگی مانند انیشتین تحسین شده و همیشه زندگی مرموز و اختراعات جذاب او الگوی خوبی برای کسانی است که به دنبال راز خلاقیت هستند.

سن پاتریک (Sean Patrick)، یک ورزشکار حرفه ای، نویسنده و کارآفرین موفق آمریکایی است. او موسس انتشارات اکالوس است و همزمان با نویسندگی، مربی بندسازی هم هست. پاتریک ماموریت خودش را آگاه کردن، سرگرم کردن و تاثیر گذاشتن روی مردم به وسیله داستان های جذاب می داند. جالب است بدانید که ایده بهترین کتاب هایش هنگام انجام سخت ترین حرکات ورزشی به ذهنش می رسد.

پاتریک می گوید: من باور دارم که مردم پتانسیلی بیشتر از آنچه فکر می کنند دارند و می توانند سرنوشت شان را کنترل کنند. من امیدوارم که با نوشته هایم نگاهی متفاوت به مردم بدهم تا همه زندگی را آن طور که دوست دارند لمس کنند. پاتریک ۳۲ سال دارد و یکی از محبوبترین نویسندگان عصر حاضر است.

در بخشی از میکروکتاب نیکولا تسلا (Nikola Tesla) می خوانید:

شما می توانید خود را در معرض ایده ها، حقایق، هنرها، و داستان های متنوع بی شماری قرار دهید، مجموعه گسترده ای از روش های مختلف را به سمت خود بکشید، خودتان را سرگرم ایده های متفاوتی بکنید، مهم نیست این ایده ها چه قدر مهم یا چرند به نظر می رسد، تنها از این راه هاست که می توانید تخیل خود را از زندگی بیرون بکشید. و هنگامی که این کار را انجام دادید، هیچ حرفی برای گفتن این که چگونه چیزهای جدیدی را به جهان می بخشید و چگونه جهان اطراف تان را دگرگون می کنید، باقی نمی ماند.

یا می شود مانند تسلا چنین گفت: ممکن است پرتو نور منفرد ستاره ای در دور دست ها که بر سطح چشم یک ستمگری در دل تاریخ افتاده است، مسیر زندگی اش را تغییر داده باشد، ممکن است سرنوشت ملی را متحول کرده باشد، ممکن است تمام جهان را دگرگون ساخته باشد؛ بنابراین مجموعه غیر قابل تصوری از فرآیندهای پیچیده بر طبیعت حکم فرما هستند.

برای رویارویی با ماجراجویی های خویش، برای درک ناشناخته ها و پیدا کردن مسیر خود در زندگی، شجاعت لازم است. به محض این که چیزی را در رویاهای خود می بینید، آن را برای خود خلق کنید، همانطور که تسلا این کار را کرد. مهم نیست چقدر زمان می برد و چند نفر تلاش می کنند تا شما را متوقف کنند.
صفحات کتاب :
131

کتاب های مشابه نیکولا تسلا