کتاب تکیه بر کوه درون pdf

راهنمای جامع افزایش اعتماد به نفس در والدین و نوجوانان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
مطالعه ی کتاب «تکیه بر کوه درون» و به کارگیری آموزش های آن، روابط والدین و فرزندان را در داخل و خارج از خانواده به شیوه ای آسان و سریع ارتقا بخشیده و به طورقطع باعث پیشرفت روز افزون تک تک اعضای خانواده از جمله نوجوانان در تمامی زمینه های اجتماعی و فردی از طریق تقویت اعتماد به نفسشان خواهد شد.

محقق و مؤلف سخت کوش، سرکار خانم «اعظم گیلوری» پس از سال ها تحقیق و مطالعه ی مداوم، به درستی به کمبود منابع در مورد پرورش اعتماد به نفسِ والدین و نوجوانان در بین کتاب های منتشرشده در ایران پی برده و با انتشار این کتاب، گام بزرگی برای پر کردن این خلأ برداشته اند.

به قول ایشان:«توانمندی مانند ساعت آفتابی است؛ زمانی که آن را به کار نگرفته ایم در سایه است و کاربردی ندارد».
آموزش های این کتاب به شما کمک خواهد کرد که توانمندی های موجودِ خود در زمینه ی اعتماد به نفس را که از آن ها غافل بوده اید؛ کشف و در زندگی خود و خانواده تان متجلی کنید.

نویسنده به ما والدین کمک می کند که با علم و آگاهی، به اعتماد به نفسِ واقعی پی برده و سپس به عنوان والدینِ فرزندانمان ابتدا خود به معرفی کتاب 8 تکیه بر کوه درون اعتماد به نفسی راستین و پایدار دست یابیم؛ زیرا باز به قول مؤلف کتاب:

«اگر ما خودمان به قدرت و توانایی های خودمان ایمان نداشته باشیم چگونه می توانیم فرزندانی جسور و با اعتماد به نفس تربیت کنیم؟»

ایشان به این منظور توضیحات و راهکارهایی مطابق با شرایط اجتماعی و فرهنگی کشور ما تهیه کرده اند که تمامی این را هکارها یاریگر خوانندگان کتاب و والدین گرامی برای رسیدن به اعتماد به نفس واقعی خواهند بود.

مؤلف، در مرحله ی بعدی، راهکارهایی خلاقانه و ساده برای سنجش و نیز تقویت اعتماد به نفس فرزندانمان (نوجوانانمان) ارائه فرموده اند که بسیار کاربردی و هد فگرا هستند و بی گمان والدین با هر شرایط شغلی و خانوادگی قادر خواهند بود از مجموعه آموزش های این کتاب به بهترین شکل ممکن بهره برده و کانون خانواده ی خود را هرچه گرمتر و شکوفاتر کنند.

کتاب «تکیه بر کوه درون»، کتابی برای اساتید و آموزگاران محترم و اعضای انجمن های اولیا و مربیان نیز هست و خواندن آن به تمامی مربیان و معلمان محترم آموز ش و پرورش نیز توصیه می شود.
صفحات کتاب :
94
کنگره :
‏‫BF۵۷۵‭‬ ‭/‮الف‬۶‏‫‬‭گ۸۵ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
5334888
شابک :
978-600-274-155-4
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه تکیه بر کوه درون