نظر دیگران

نظر شما چیست؟

داستان خرگوش باهوش از کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

داستان خرگوش باهوش از مهدی آذر یزدی و نوشته ایشان است. این کتاب به صورت رایگان و صوتی در فراکتاب توسط کانون فرهنگی چوک عرضه شده است.

خلاصه داستان شیر و خرگوش باهوش

در این داستان، خرگوش باهوشی است که به فکر بقیه ی دوستانش است و قصد دارد با کمک باقی حیوانات به دوستانش کمک کند. قصه های خوب برای بچه های خوب نام مجموعه ای است که داستان خرگوش باهوش از آن انتخاب شده است. در کتاب صوتی خرگوش باهوش می شنویم: در میان حیواناتی که در آن صحرا بودند یک خرگوش باهوش بود که برای علاج ناراحتی و ترس حیوانات نقشه ای طرح کرده بود و با چندتا از حیوانات دیگر نقشه ی خود را شرح داد و همه پسندیدند و چون دیدند فکر خوبی کرده یک روز تمام حیوانات جنگل را دعوت کردند و همه دسته جمعی رفتند منزل شیر و خرگوش را به نمایندگی انتخاب کردند که با شیر حرف بزند....

قصه خرگوش باهوش صوتی

قصه خرگوش باهوش صوتی و به صورت رایگان در کتابخوان فراکتاب موجود می باشد و شما می توانید با نصب نرم افزار اندرویدی کتابخوان فراکتاب، از شنیدن این کتاب با صدای مهدی آذر یزدی، لذت ببرید.

داستان خرگوش باهوش از مهدی آذر یزدی

این داستان یکی از داستان های کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب جلد اول برگرفته از داستان های کلیله و دمنه است که توسط مرحوم مهدی آذریزدی نگاشته شده است. این مجموعه کتاب را در فراکتاب می‌توانید به صورت الکترونیک و در قالب pdf یا به صورت چاپی با تخفیف دریافت کنید. برای خرید اول می‌توایند با کد تخفیف faraketab کتاب‌ها را تخفیف ویژه دریافت کنید.

مجموعه کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب

دانلود کتاب داستان خرگوش باهوش

کتاب داستان خرگوش باهوش را در نرم افزار فراکتاب رایگان دانلود کنید.

داستان خرگوش باهوش از مهدی آذر یزدی

مشخصات داستان خرگوش باهوش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
رارائه دهنده: کانون فرهنگی چوک
نویسنده: مهدی آذریزدی
گوینده: مهدی رضایی، مائده مرتضوی و علی شمسی
مدت زمان: 14 دقیقه و 21 ثانیه
موضوع: داستان کودک
قالب: صوتی رایگان

 

کتاب های مشابه خرگوش باهوش