کتاب بیشعوری

راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت

امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
بارها در جامعه با افرادی برخورد کرده ایدکه برخلاف ظاهر موجه و آراسته و موقعیت اجتماعی و فرهنگی عالی، رفتارهایی تعجب برانگیز داشته اند. کسانی که آگاهانه به حقوق دیگران تجاوز می کنند و این کار را حق خود می دانند، آن هایی که بدون توجه به احساسات دیگران هرچه می خواهند می کنند، کسانی که دچار نوعی بیماری به نام «بیشعوری» اند. پدیده ای که در دنیای کنونی به سرعت در حال رشد و مسری است.

کتاب «بیشعوری » خاویر کرمنت، راهنمای عملی ارزشمندی برای شناخت و درمان این خطرناک ترین بیماری تاریخ بشریت و نحوه رفتار با مبتلایان به این بیماری است. این کتاب اولین بار در سال ۱۳۸۶ به فارسی ترجمه شد اما نتوانست مجوز بگیرد تا این که سرانجام در سال ۱۳۹۳ منتشر و به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش ترین کتاب ها در ایران شد به طوری که پس از ۸ ماه به چاپ بیستم و تیراژ ۵۰،۰۰۰ جلد رسید.

خاویر کرمنت در این کتاب، با زبان طنز سعی کرده است به این واقعیت دردناک جهان کنونی بپردازد و راه نجاتی برای آن بیابد. او بیشعوری را یک بیماری می داند که برای درمانش باید آن را به خوبی شناخت. کرمنت عقیده دارد که بیشعوری حماقت نیست. بیشتر بیشعورها از هوش بالایی برخوردارند و همین هوش و معلومات و گاه موقعیت اجتماعی، آن ها را به انسان های بیشعور تبدیل می کند.
صفحات کتاب :
221
کنگره :
BF724/3‭‬ ‭/خ9‏‫‬‭ک4 1395ح
دیویی :
155/2
کتابشناسی ملی :
4622458
شابک :
978-600-8684-37-4‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه بیشعوری