نظر شما چیست؟

معرفی کتاب توطئه بیشعورها

کتاب توطئه بی شعورها سومین اثر از کتاب های خاویر کرمنت درباره بی شعوری است. او در کتاب اول خود «بی شعوری» ویژگی های بی شعوری و نحوه درمان آن را تشریح کرده است. در کتاب دوم این مجموعه به نام «بی شعورهای ابدی» توضیح داده است که بعضی افراد خاص بی شعورهای سرسختی هستند که کارشان از درمان گذشته است و بهترین راه دوری از آنها است و در این کتاب شاهد توطئه بی شعورها هستید:

بی شعورها دور هم جمع شدند و با هم متحد شدند.

- آن ها به طور پنهانی و بدون اینکه ما خبردار شویم سازمانی را تشکیل دادند که تفرقه و ناآرامی را در جامعه ترویج دهند و به گسترش بی شعوری در هر نهاد مهم انسانی بپردازند.

- آن ها نظام آموزشی را قبضه کرده اند. برنامۀ آموزشی نابود شده، آزادی اندیشه ربوده شده و نوجوانان نگران جان خود در مدارس هستند.

- آن ها سیاست را قبضه کرده اند. از نظر بی شعورها مهم نیست چه حزبی روی کار باشد، مادامی که آن ها با افزایش مالیات، کاستن از حقوق قانونی و ترویج نفاق در میان مردم به آن ها ستم کنند.

- آن ها هنر را قبضه کرده اند. هنوز هم هنرمندان، موسیقی دان ها و نویسندگانی هستند که اندیشه های خلاق خود را دنبال می کنند، اما تأمین سرمایه و حمایت از کارهای هنری تا حد زیادی به دست بی شعورها افتاده است و....

راه کارهای مقابله با این بی شعورها چیست؟

کنگره :
‏‫BF724/3‭‬ ‭/خ9‏‫‬‮‭ک4 1396
دیویی :
‏‫‬‮‭155/2‬
کتابشناسی ملی :
4593024
شابک :
‭978-600-7683-67-5
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
176

کتاب های مشابه توطئه بیشعورها