× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
0 امتیاز
0 نفر

درساژ

چطور کسب و کارمان را به سوی موفقیت رهبری کنیم

نوع اثر : کتاب

نویسنده :

ارائه دهنده : سبکتو

قیمت نسخه چاپی : 2,000 تومان

صفحات کتاب : 130

خلاصه اثر

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید هیچ اسبی به زور آب نمی خورد. اگر این مثال را به کسب و کار بیاورید، می توان گفت که هیچ کسب و کاری با زور و کارمندانی بی علاقه موفق نمی شود.

در واقع یکی از مهمترین دلایلی که شرکت ها به موفقیت های بزرگ می رسند، نه ایده آن ها، بلکه کارمندان شان هستند. وقتی کارمندان شرکت یا کسب و کار شما به برند و کاری که انجام می دهند علاقه داشته باشند و به اندازه شما برایش ارزش قائل باشند، اصلا مهم نیست که چه کاری انجام می دهند، به بهترین شکل آن را انجام می دهند و شرکت را به موفقیت های بزرگ می رسانند.

اما چطور کارمندان عاشق شرکت می شوند؟ در این میکروکتاب می خوانید که چطور فضا و روش هایی پیاده کنید که هر کسی عاشق کار کردن در شرکت شما باشد. چطور کسب و کارتان را رهبری کنید که همه افراد به شرکت و برندتان علاقه داشته باشند و باعث رشد و پیشرفت شرکت شوند.

یک مثل معروف است که می گوید «اسب را می توانی تا چشمه ببری، ولی نمی توانی به آب خوردن وادارش کنی.» در یک محیط تجاری، افرادی که در لیست حقوق و دستمزد شما هستند، نماینده «نیروی محرکه اسب» در کسب و کارتان هستند. آن ها توان ایجاد نتایج خارق العاده ای را دارند. درک این پتانسیل و استفاده درست از آن، چالشی اساسی است که تمام رهبران کسب و کار با آن روبه رو هستند.

همان طور که اسب را نمی توان مجبور به نوشیدن آب کرد، از کارمندان هم نباید انتظار عملکردی استثنایی داشت. اگر رهبر کسب و کار به روش کنترلی یا دستوری شرکت را مدیریت کند، جز اطاعت کورکورانه چیزی نصیبش نخواهد شد. در واقع، کارکنان باید الهام بگیرند و موقعی این اتفاق می افتد که خودشان شروع به پیدا کردن راه های استفاده از خلاقیتشان می کنند. تنها زمانی که مشتاق شوند، عملاً همکاری و کار تیمی را شروع می کنند، چیزی که به طور کلی لازمه تولید نتایجی در سطح جهانی است. نقش مدیر به دست گرفتن شلاق برای داشتن شرکتی بهتر نیست.

در واقع این کار اصلاً شدنی نیست. مثل این است که سوارکار، اسبش را کول کند و تا خط پایان مسابقه ببرد. در مقابل، انگیزه برنده شدن باید از درون هر کارمندی بجوشد. کار مدیر این است که به تک تک افراد سازمانش الهام ببخشد که با جان و دل کار کنند و نتایج استثنایی به بار آورند. به عبارت دیگر، مدیران بزرگ نتایج فوق العاده را با کارمندانی معمولی به دست می آورند. این اتفاق وقتی می افتد که مدیران اشتیاق افرادشان را بیدار می کنند و در آن ها تشنگی برای موفقیت را میپرورند.

درباره نویسنده
الکساندر هیام، نویسنده، استاد دانشگاه و یک مدیر عامل موفق است. او مقالات زیادی در مورد رهبری و ایجاد یک کسب و کار خلاق نوشته است که بسیاری از آن ها در دانشگاه کالیفرنیا مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد. الکساندر به چندین شرکت در مورد رهبری خلاق مشاوره می دهد و کسب و کارهای زیادی را به سوددهی فوق العاده رسانده است.

کتاب دیجیتال

2,000 تومان

حجم : 146.7 کیلو بایت

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 163

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

موضوعات

فهرست

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه: چطور اسب را به نوشیدن آب وادار کنیم؟
فصل اول: تعهد
ایجاد تعهد
فصل دوم: ارتباطات
محیطی با ارتباطات قدرتمند
فصل سوم: روابط شخصی رهبر
فصل چهارم: نظارت
اشتیاق کارکنان
فصل پنجم: نوآوری
فصل ششم: محیط کار
فصل هفتم: حول
فصل هشتم: تشویق
فصل نهم: مهارت تصمیم گیری درست
فصل دهم: رشد شخصی
خوش بگذرانید
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

محصولات مشابه

بیشتر