خلاصه کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

چطور طرز فکرمان را برای ثروتمند شدن آماده کنیم

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
در کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن نوشته مارک الن و مارک فیشر یاد می گیریم که چطور مثل یک ثروتمند فکر کنیم و با چندی از ثروتمندان موفق دنیا و اصول موفقیت آن ها آشنا می شویم.

همه ثروتمند شدن را دوست دارند، اما چه چیزی باعث می شود برخی به آن برسند و افراد زیادی در آرزوی آن بمانند؟ افراد ثروتمند یکسری ویژگی های مشترک دارند که یکی از مهم ترین آن ها طرز فکرشان است. طرز فکر شما می تواند سبک زندگی و آینده تان را بسازد.

افرادی که موفقیت های بزرگی در زندگی به دست آورده اند، دارای چندین ویژگی شخصیتی مشترک با هم هستند. با بررسی و شناخت این ویژگی ها شما می توانید بفهمید که موفقیت در گذشته چطور به وجود آمده و شما امروز برای رسیدن به اهداف تان باید چه کارهایی انجام دهید.

مهم تر از همه، افراد موفق در کسب وکارهای مختلف، مسیر رسیدن به موفقیت را ترسیم کرده اند تا افراد بتوانند با طی کردن آن از پتانسیل های خود استفاده نمایند. در نتیجه یک روش بسیار ساده برای رسیدن به موفقیت وجود دارد: برای رسیدن به موفقیت، اصول مشابه از آنچه که دیگران انجام داده اند را در حرفه خود اعمال کنید.

مارک فیشر (Mark Fisher)، یکی از بزرگ ترین نظریه پردازان و نویسندگان جهان است. او یکی از استادان برجسته کالج سلطنتی لندن بود که برای سال های متمادی نظریه ها و افکارش را در یک وبلاگ شخصی می نوشت. او چند کتاب مشهور دارد که توسط منتقدان تقدیر شده که یکی از آن ها مثل یک ثروتمند فکر کن است. مارک الن (Marc Allen) نیز نویسنده و سخنران مشهور بین المللی، رئیس و ناشر کتابخانه جهانی جدید، و موسیقی دان و آهنگساز است.

در بخشی از میکروکتاب مثل یک ثروتمند فکر کن (How to Think Like a Millionaire) می خوانید:

آنچه که واقعا باعث انگیزه در ثروتمندان می شود، این است که آن ها کار خود را دوست دارند و دائما به دنبال چالش های جدید هستند. به ندرت ثروتمندان برای بازیابی انرژی شان به تعطیلات می روند، زیرا کار آن ها اشتیاق آن ها است. آن ها از فکر انجام هر فعالیتی به جز کار خورشان در زمان خود متنفر هستند. اگر می خواهید یک زندگی طولانی و شاد داشته باشید، کاری را که دوست دارید انجام دهید. علت اصلی پیری تنش و ناامیدی است. برای زندگی طولانی کاری را که بیشتر از همه از آن لذت می برید را انجام دهید. افراد ثروتمند به دنبال کاری هستند که برای آن ها رضایت بخش باشد، و از آن جا که به دنبال سودهای لحظه ای و فوری نیستند، معمولا در هر مرحله سود بیشتری می کنند.
صفحات کتاب :
123

کتاب های مشابه مثل یک ثروتمند فکر کن