نظر شما چیست؟
اشتفان تسوایگ در کتاب صوتی مجموعه ی نامرئی از مردی سخن می گوید که در حال سفر با قطار به مقصد درسدن است، او با همسفری آشنا می شود که در برلین عتیقه فروشی دارد.

مرد عتیقه فروش به نقل خاطره ای عجیب و شنیدنی می پردازد که به سال های پس از جنگ جهانی مربوط می شود، دوران بحران و رکود اقتصادی. این خاطره به پیرمردی نابینا مربوط می شود که عاشق مجموعه ای هنری است که از هنرمندان سرشناس طی سال ها گردآوری کرده است. اما همین که عتیقه فروش عزم بازدید از مجموعه را می کند، از زبان همسر و دختر پیرمرد حقیقتی عجیب را می شنود که او را تحت تاثیر قرار می دهد.

در اجرای داستان کتاب مجموعه ی نامرئی (Unsichtbaren sammlung) که سرشار از حس نوستالژیک و عواطف عمیق انسانی است، با بهره مندی از صدای خاطره انگیز فریدون اسماعیلی سعی شده تا شنونده از همان ابتدا با حال و هوای اثر همراه شود.

اشتفان تسوایگ (Stefan Zweig)، رمان نویس، نمایشنامه نویس، روزنامه نویس و زندگینامه نویس اتریشی بود. تسوایگ اولین کتاب خود را بنام «لوند» به جهان ادب عرضه داشت که او را به عنوان یک شخصیت برجسته ادبی به جهان ادب معرفی نمود. اشتفان وقتی قدرت روزافزون و تسلط هولناک و وحشتناک نازی ها را به چشم دید، در سال 1934 دیگر نتوانست طاقت بیاورد و در نهایت در سال 1938 اتریش را به مقصد لندن ترک کرده و در آنجا ماندگار شد.
صفحات کتاب :
24
کنگره :
PZ3‭/ت‌5م‌3 1377
دیویی :
833/912‭ت‌576م‌ 1377
کتابشناسی ملی :
م‌77-7386
شابک :
964-6481-20
سال نشر :
1377

کتاب های مشابه مجموعه ی نامرئی