کتاب جادوی فکر بزرگ pdf

اهداف عالی برای خود تعیین کنید ... آنگاه از آن ها فراتر روید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟
در هر یک از فصل های کتاب جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جی. شوارتز، ده ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می یابید که به شما توانایی می دهند تا نیروی عظیم فکر بزرگ را به کار گیرید؛ تا موفقیت، شادکامی و رضایتی را که بسیار دوست دارید، برای خود کسب کنید.

هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین، شما نه فقط در می یابید که چه کار کنید، بلکه حتی مهم تر از آن، متوجه می شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت های واقعی اجرا کنید.

راهکارها و اصول مقدماتی که کتاب جادوی فکر بزرگ (The magic of thinking big) را تأیید می کنند از اصیل ترین منابع، بهترین و بزرگ ترین مغزهای متفکری سرچشمه می گیرند که هنوز روی سیاره ی زمین به زندگی ادامه می دهند. مغزهایی مثل داوود نبی که فرمود: «آدمی همان است که در دلش فکر می کند»؛ مغزهایی مثل امرسون که گفت: «مردان بزرگ آنانی هستند که می بینند افکار بر دنیا حکومت می کنند.»

مغزهایی مثل میلتون که در بهشت گمشده نوشت:«ذهن جایی است خاص خودش، و به خودی خود می تواند از جهنم بهشت و از بهشت جهنم بسازد.» به طور شگفت آوری آدم های متفکر باهوش، شکسپیر را دوست دارند که مشاهده کرد، «چیزی به عنوان خوب یا بد وجود ندارد، مگر این که تفکر آدم آن را این گونه بسازد.»

ولی این دلیل از کجا سرچشمه می گیرد؟ ما از کجا بدانیم که متفکران چیره دست راست می گفتند؟ چه سؤال های خوبی! این دلیل از زندگی های افراد برگزیده ی اطراف ما سرچشمه می گیرد که از طریق کسب موفقیت، پیشرفت و خوشبختی، ثابت می کنند که فکر بزرگ جادو می کند.

مراحل ساده ای که در این جا تذکر داده ایم، نظریه های آزمایش نشده نیستند. این ها عقاید و حدسیات یک فرد نیستند. رویکردهای اثبات شده در موقعیت های زندگی هستند، و مراحلی اند که به طور عموم کاربرد پذیر و مثمر ثمرند و مثل جادو عمل می کنند.

همین که شما این مطلب را می خوانید ثابت می کند که به کسب موفقیت بیشتر علاقه مندید. شما دوست دارید خواسته های خود را برآورده کنید. شما دوست دارید از سطح زندگی بهتری برخوردار شوید. شما می خواهید این زندگی همه ی چیزهای خوبی را که لایق شماست، به شما بدهد. به موفقیت علاقه مند بودن ویژگی بسیار فوق العاده ای است.

چه بسا یک صفت عالی دیگر هم داشته باشید. در حقیقت، حال که کتاب جادوی فکر بزرگ در دست های شماست نشان می دهد که آن قدر باهوش هستید که به دنبال ابزاری می گردید تا شما را به جایی برساند که دوست دارید بروید. ما برای ساختن هر چیزی، خودرو، پل، موشک ابزار لازم داریم.

مردمان بی شماری در تلاش خود برای ساختن یک زندگی موفقیت آمیز فراموش می کنند که ابزاری برای کمک به آن ها وجود دارد. شما فراموش نکرده اید. پس شما دو صفت عمده ی لازم برای به دست آوردن سود واقعی از این کتاب را دارید: اشتیاقی برای موفقیت بزرگ تر، و هوش انتخاب ابزاری که به شما کمک کند تا آن اشتیاق را تشخیص دهید.

بزرگ فکر کنید تا بزرگ زندگی کنید. در شادمانی، بزرگ زندگی خواهید کرد. در پیشرفت، بزرگ زندگی خواهید کرد. بزرگ در درآمد، بزرگ در میان دوستان و بزرگ در احترام به سر خواهید برد.

میلیون ها نفر در سراسر جهان با به کارگیری شاهکار ادبی خودیار جادوی فکر بزرگ زندگی های خود را بهتر کرده اند. دکتر دیوید جی. شوارتز (David Joseph Schwartz)، یکی از برجسته ترین کارشناسان در باب انگیزش، به شما کمک می کند تا بهتر بفروشید، بهتر اداره کنید، پول بیشتر به دست بیاورید و مهم تر از همه، شادی بیشتر و آسودگی خاطر بیابید.

کتاب جادوی فکر بزرگ روش های عملی به شما می دهد، نه وعده های تو خالی دکتر شوارتز برنامه ای طراحی شده برای زیستن بر اساس مقیاسی بزرگ در کار، خانواده و زندگی اجتماعی به شما ارائه می دهد. او ثابت می کند که شما به هوشی سرشار یا استعدادی درخشان نیاز ندارید تا به آدمی بسیار بزرگ در میان افراد تبدیل شوید؛ بلکه به عادت بزرگ فکر کردن و عمل کردن نیاز دارید.
صفحات کتاب :
343
کنگره :
BF637‭‬‭ /م8‏‫‭ش9 1392‬
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3041023
شابک :
‏‫‬‭978-964-236-487-9‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه جادوی فکر بزرگ