نظر شما چیست؟
«ذن در هنر عکاسی خیابانی» کتابی از اریک کیم است که با ارائه راهکارهایی به ما یادآور می شود، بیش از تجسم هر هدفی، چه در قالب عکاسی، هنر یا هر نوع فعالیتی، می توان خود زندگی را گرامی داشت.

در این کتاب علاوه بر آشنایی بیشتر با افکار و فلسفهٔ اریک کیم و تکمیل روش های عکاسی خیابانی، نکته های قابل تأملی را می خوانیم که می تواند نگرش ما را به زندگی و فعالیت عکاسی به عنوان وجهی از کار و زندگی و هنر تکمیل کند.

اگر کار و زندگی حقیقتاً خلاقانه باشد جهت آن از درون به بیرون خواهد بود؛ زیرا بیان طبیعی خود از درون ناشی می شود. آنگاه انسان می تواند به شکلی طبیعی زندگی کند و با معنویت عمیق درون خود در تماس باشد.

فلسفهٔ اریک کیم فارغ از موضوع عکاسی ما را به آرامش دعوت می کند و توصیه هایی هم برای دست یابی و حفظ آن دارد. این دیدگاهی است که در جای جای کتاب اریک کیم دیده می شود. در این کتاب ترغیب می شویم، زیاده خواهی مداوممان را مهار کنیم و به چیزهایی که داریم بها بدهیم. یاد می گیریم که چگونه با به کارگرفتن روش های متفاوت اجازه ندهیم عوامل بیرونی به راحتی آرامش ما را به هم بزنند و از طرفی انرژیمان را صرف اموری کنیم که دراختیار ما هستند.
صفحات کتاب :
340
کنگره :
TR183‏‫‭/ک9ذ9 1396
دیویی :
770/1
کتابشناسی ملی :
4265160
شابک :
978-600-7683-48-4
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ذن