امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (صوت و متن)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,500
نظر شما چیست؟
یکی از هدف هایتان باید این باشد که بیشترین بهره را از خودتان و از شغل تان ببرید. تحقیقات نشان می دهد که رسیدن به یک حقوق پایین و رسیدن به یک حقوق بالا، یک اندازه زمان می برد. باید همین امروز تصمیم بگیرید که بیشترین درآمد ممکن را داشته باشید و این کار را در این برنامه یاد می گیرید.
برایان تریسی، نویسنده ی این کتاب در این مورد واقعا تبحر دارد. او رئیس شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که به عنوان یک شرکت مشاوره و آموزش در 17 کشور مختلف فعالیت دارد. اما تریسی قبل از اینکه شرکت خودش را راه اندازی کند به هشتاد کشور سفر و در 22 شغل مختلف کارکرده است. او بالاخره شروع کرد به یادگرفتن روش‌های افراد پیشرو که آنها را در این برنامه توضیح خواهد داد و با این کار زندگیش را عوض کرد.
با به کارگیری روش هایی که در این برنامه یاد می گیرید، برایان از ناکامی و شکست به جایی رسید که مدیر کل یک شرکت 265 میلیون دلاری شد. او شخصاً به بیش از دو میلیون نفر آموزش داده که چطور شغل و زندگیشان را پربار کنند. خیلی از فارغ التحصیلان دوره های او به بالاترین رده ی سازمان هایشان رسیده اند. با به کارگیری این روش ها و راه حل های قطعی، شما مسیر شغلی تان را کاملاً تغییر خواهید داد. و حالا برایان تریسی.
صفحات کتاب :
33

کتاب های مشابه بیشتر حقوق بگیرید و زودتر ترقی کنید