امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب اعتماد آفرینی: راهنمای مدیریتی برای کسب موفقیت شغلی، از سری کتاب های 50 دقیقه ای کاربردی نوشته ی مری گالبریت شرتلف، برای به دست آوردن اعتماد ، وفاداری و تعهد و ارتباط باز در کسب و کار نوشته شده است.

مفهوم اعتماد ممکن است در نگاه اول به عنوان یک جزء از یک استراتژی کسب و کار موثر به نظر برسد. با وجود این، بسیاری از سازمان ها، به ارزش ایجاد تعهد در میان کارمندان و مشتریان به عنوان روش مفیدی برای بهبود عملکرد مالی شان اذعان دارند.

اعتمادآفرینی در کارکنان و مشتریان باعث ایجاد وفاداری، جایگزینی کمتر کارکنان، تکرار معاملات و تبلیغ شفاهی عالی می شود. با آموختن چگونگی ایجاد نگرش مثبت، قادر خواهید بود که در کارکنان تان روح تعهد بدمید. هنگامی که دیگران اعتماد به نفس را در شما و سازمان تان می بینند و از سوی دیگر، مشتریان داخلی - کارکنان تان - و مشتریان خارجی هر دو، احترام بسیاری برای شما قائل می شوند، درهای مشارکت رو به رشد و خلاق و بهره وری بالا به روی شما باز خواهد شد.

کتاب اعتماد آفرینی (Building Trust: A Manager's Guide for Business Success) پر از تمرین و ارزیابی های شخصی برای کمک به ایجاد اعتماد یا اعتمادسازی مجدد در سازمان یا شرکت شماست. این کتاب، شما را در آموختن چگونگی تأثیر اعمال و گفتارتان روی دیگران، کار گروهی مؤثرتر با استفاده از مزایای اعتماد و ارائه ی کار با تعهداتی که شما به وجود آورده اید، یاری می رساند. با خواندن این کتاب درک خواهید کرد که چرا اعتماد اساس موفقیت است.

مری گالبریت شرتلف (Mary Galbraith-Shurtleff)، صاحب مؤسسه ی «آموزش پایه ای مؤثر» در لاس وگاس، مجموعه ای از تجربیات مدیریتی بیست ساله و تحصیلاتش در رده ی فوق لیسانس در تجارت و علوم انسانی را عرضه کرده است. وی متخصص در کمک به موکلانش برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان و مدیریت مؤثر در محل همراه با برنامه های آموزشی ویدئویی پیگیرانه است. قبل از این که او حرفه ی شخصی خود را آغاز کند، بخش مدیریت شرکت بزرگ خدماتی و هتل تراپیکانا (Tropicana) را رهبری می کرد. او رئیس اسبق انجمن امریکایی آموزش و توسعه ی بخش لاس وگاس است و به عنوان منشی مجمع امور مالی انجمن تریبون آزاد مشاورین مدیریت منابع انسانی کار کرده است. همچنین به مدت چهار سال عضوی از کمیته ی آموزش و توسعه ی ملی در SHRM بوده و جوایز حرفه ای بسیاری را به دست آورده است. او نویسنده ی مقالات منتشر شده ی مدیریتی در مجلات داخلی و خارجی بوده است. مری همچنین در آسایشگاه نیتن اَدلسون به صورت داوطلبانه کار می کند.

در بخشی از کتاب اعتماد آفرینی (راهنمای مدیریتی برای کسب موفقیت شغلی) می خوانیم:

به نظر می رسد فرهنگ گروهی ما و در واقع، تمام باورهایی که ما درباره ی هویت کشورمان داریم تکیه بر فردگرایی و رقابت دارد.

هرچند این ویژگی ها جایگاه خاص خود را دارند، اما تأکید و اصرار زیاد روی آن ها می تواند محیط کاری را به سویی هدایت کند که نه برای کارکنان مطلوب باشد و نه خدمات خوبی را برای مشتریان در پی داشته باشد. در این فصل، ابعاد منفی بی اعتمادی در محیط کاری و ترس هایی که ما را از سازگاری با یک محیط همراه با اعتماد دور نگاه می دارند، بررسی می شوند.

چه چیزی در محل کارتان باعث می شود که به دیگران اعتماد نکنید؟ چرا دیگران به شما اعتماد نمی کنند؟ اعتماد کردن به دیگری می تواند ترسناک باشد. با این همه، اگر بپذیرید که آنچه دیگری می گوید درست است، امکان فریب خوردن یا آسیب پذیری را برای خودتان فراهم کرده اید.

چه می شود اگر به همکارتان برای انجام دادن یک پروژه اعتماد کنید و او آن را به موقع تمام نکند؟ آن گاه شما به خاطر تأخیر در آن مسؤول خواهید بود.

درباره ی مشتریان تان چطور؟ بگذارید این طور بگوییم که با توجه به معنای امانت داری، شما شرکت «تضمین خدمات» ایجاد می کنید که اگر راضی نباشند، پول شان را پس می دهید.

مشتریان بی وجدان ممکن است از شما سوءاستفاده کنند و با تظاهر و وانمودسازی پول شان را طلب کنند. اعتماد به دیگری به معنای خطرپذیری است.

مردم اغلب دلایلی را عنوان می کنند که چرا نباید در موقعیت های شغلی به دیگران اعتماد کرد. موانعی که باعث اعتماد نکردن آن ها می شوند را «بله اماها» می نامند.
صفحات کتاب :
102
کنگره :
BF575‭‬ /‮الف‬586‏‫‬‭ش4 1387
دیویی :
158/1‬
کتابشناسی ملی :
1254672
شابک :
‏‫‬‭ 978-964-412-900-1
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه اعتماد آفرینی