نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیستم های اطلاعات سلامت معماری ها و راهبردها

کتاب سیستم های اطلاعات سلامت معماری ها و راهبردها نوشته آلفرد وینتر توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده است.

پیشرفت های عصر حاضر در حوزه سلامت، انفجار اطلاعاتی را در این زمینه پدید آورده است. این گسترش روزافزون اطلاعات، در صورتی که به درستی مدیریت و ساماندهی شود، نوید ارائه خدمات سلامت بهتر و مؤثرتر را می دهد؛ در غیر این صورت مؤسسات ارائه دهنده خدمات سلامت را با هجمه ای از اطلاعات مواجه می کند که باعث اتلاف وقت و هزینه می شود. 

بنابراین طراحی سیستم های اطلاعات سلامت به گونه ای که مدیریت نظام مندی از اطلاعات ارائه دهند می تواند تأثیر بسزایی در کیفیت ارائه خدمات سلامت و حتی کمک به پیشرفت علم پزشکی داشته باشد.

متخصصین اطلاعات سلامت در رشته های مختلف مانند فناوری اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی و مهندسی پزشکی با گرایش فناوری اطلاعات نیاز به دیدگاه جامعی از سیستم های اطلاعات سلامت دارند. کتاب سیستم های اطلاعات سلامت معماری ها و راهبردها علاوه بر اینکه انواع مدل ها و چگونگی مدل سازی این سیستم ها را به تفصیل شرح می دهد، توصیف کاملی از کیفیت اطلاعات سلامت، مدیریت راهبردی اطلاعات و ارزیابی سیستم های اطلاعات سلامت را بیان می کند.

صفحات کتاب :
411
کنگره :
R858‏‫‭/س9 1397
دیویی :
610/28
کتابشناسی ملی :
5324926
شابک :
‏‫‭978-600-369-115-5
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه سیستم های اطلاعات سلامت معماری ها و راهبردها